Facebook Code

05 decembrie 2015

Real Moment Management SRL o noua agentie fantoma?

Din octombrie 2015 a aparut o noua agentie de casting fantoma: RMM operata sub o alta companie cu capital social de 200 RON: Real Moment Management SRL CUI 35105557 avandu-i ca si actionari pe doi veterani ai acestei escrocherii: Vaides Vasile Florin si Cimponeriu Ioan Daniel

Din noiembrie 2015 acestia au un punct de lucru in magazinul Auchan Titan, unde la nici 50 de metri distanta mai exista o alta companie similara SMG Agency

Este incredibil cum zi de zi aceste firme continua sa ademeneasca persoane naive (in general mame cu copii), promitandu-le  castiguri avantajoase financiar, diferite prezentari de hainute, participari la emisiuni TV etc, in acelasi timp spunand ca nu costa nimic mai mult decat o taxa de inscriere de 100 de RON care va fi recuperata foarte repede. Acesta ar fi primul pas al escrocheriei, incasarea taxei de inregistrare contra unei poze si a inscrierii in baza de date, conform conventiei semnate, desi diferenta intre povestile transmise verbal si ce scrie in acte este de la cer la pamant. 
Din pacate acestia nu se opresc aici, urmeaza faza a doua in care se continua cu superlativele si se prezinta un nou nivel pentru proaspatul model care este de obicei notat cu nota aproape maxima, nivel care insa implica investitii mai mari. Vrajiti de vorbele mieroase multi cad in aceasta plasa si accepta sa plateasca pana la 398 EUR pentru crearea unui album "profesionist", al carui shooting va avea loc in alta data, la alta locatie. Pe de alta parte tot la acest punct multi incep sa isi puna intrebari mai serioase, insa agentii insista pentru plata macar a unui avans din acel contract de profesionist stiind ca orice ban incasat de la o persoana cazuta sub vraja lor de moment este bun incasat, iar dupa ce vraja se risipeste (persoana ajunge acasa si verifica pe internet) probabilitatea ca ei sa mai incaseze vre-un ban este mult mai mica.
Odata semnat acel contract, daca nu se achita integral suma din el exista si o a treia faza a escrocheriei in care semnatarul contractului este amenintat cu darea in judecata si plata de penalitati care ajung la peste 1000 EUR, conform aceluiasi contract.

Asadar mare atentie la ce semnati si nu va incredeti in vorbele dulci care va gratuleaza pe dumneavoastra sau copiii, teparii abia asteapta sa "va bage mana in buzunar" fara ca dumneavoastra sa va alegeti cu mare lucru. 
Din pacate probabilitatea sa ajungeti pe aceasta pagina dupa ce ati platit deja niste bani unor astfel de firme este foarte mare. In acest caz recomandarea este sa nu le mai platiti nici un ban si sa incercati sa recuperati din banii platiti. Legal modalitatea de a recupera banii este sa ii dati in judecata, insa chiar si asa pana sa se termine procesul firma probabil nu mai functioneaza(durata de viata a acestor agentii fantoma este de cateva luni), iar ei opereaza apoi pe o alta societate comerciala. O alta modalitate mult mai rapida si mai eficienta de a recupera banii este mersul pe capul lor si atentionarea posibilelor victime de modul lor de operare. Nelasandu-i sa isi desfasoare activitatea pentru cateva ore / zile ii ustura mai tare decat un proces in instanta pe care sa il amane la nesfarsit.

89 de comentarii:

  1. Am incercat cu stat pe capul lor. Au chemat politia pentru ca le perturbam activitatea!!!! Politistii spun ca stiu ca este inselaciune, dar ca nu avem ce face, decat sa ii dam in judecata!!! Ce minunat este sa stai in Romania, tara in care sunt aparati astfel de paraziti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu va pot opri sa stati in fata punctului lor de lucru si sa atentionati alti posibili pacaliti. Nu faceti decat sa va relatati experienta personala cu ei.
    Ati incercat sa mergeti si sa ii reclamati la conducerea Auchan? E incredibil cum Auchan permite o astfel de firma in incinta mallului lor. De fapt escrocii si pe asta se bazeaza, ca lumea vede ca e firma in Auchan si atunci automat este girata de Auchan, dar cei de la Auchan nu cred ca stiu de practicile lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Auchan inchiriaza spatii unor astfel de firme in multe dintre centrele lor comerciale. In Bucuresti sunt in Auchan Titan 2 firme: RMM si SMG, in Auchan Vitan si Militari sunt cei de la United Talent Group, alias Eurotrip for Events. Tepuiti din toata tara se plang pe diverse bloguri ca au fost pagubiti de astfel de agentii fantome ce isi au sediile in centre comerciale Auchan din Timisoara, Brasov, Satu Mare, Constanta. Asta ce am vazut eu la o scurta trecere in revista a povestilor tepuitilor. Imi vine greu sa cred ca pana acum nu s-au mai plans si alte persoane celor de la Auchan. E de neinteles atitudinea lor. Ar trebui sa isi respecte clientii si sa nu mai inchirieze spatii unor astfel de firme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contactati-ma la 0761323663. Trebuie sa ne luam banii inapoi printru-un avocat

      Ștergere
  4. Fratilor in ce ne-am bagat! Astia par sa fie o retea adevarata care opereaza la buzunarul naivilor de ani de zile prin toata tara ... vedeti mai multe detalii despre modul lor de operare pe http://www.facebook.com/UnitiImpotrivaTeparilor/ Acolo par sa fie puse mai multe firme de genul asta. In primul rand atentionati cat mai multa lume cu putinta despre ei si despre modul lor de operare, in al doilea rand cum ne recuperam banii de la ei?

    RăspundețiȘtergere
  5. Teparii la inchisoare11 dec. 2015, 01:57:00

    In primul rand toti pagubitii trebuie sa faca plangere penala pentru inselaciune, plangere la ANPC si apoi trebuie dati in judecata (procesul colectiv e o idee buna). Nu avem certitudinea ca recuperam banii, dar trebuie sa incercam sa ii oprim. Sper ca daca toata lumea face plangere la politie (si cei care au dat doar taxa de inscriere si, mai ales, cei care au semnat si achitat partial sau integral sumele prevazute de contracte) sa se inceapa urmarirea penala a acestor indivizi. Asa ca, pagubiti din tara intreaga, duceti-va la politie imediat, oricum s-ar numi "agentia": RMM, Eurotrip for Events, SMG etc. E greu sa ne obisnuim cu gandul ca am fost fraieriti, dar treceti peste si mobilizati-va. Faceti plangeri la politie si ANPC!!! Poate se schimba naibii legea si indivizii astia o sa faca inchisoare pentru inselaciune asa cum merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La politie nu imi primeste plangerea(sectia 13).Au spus ca nu e de competenta lor, ca am facut un contract si sa- i dau in judecata
      Contactati- ma pe nr 0761323663. Trebuie sa luam legatura pt a ne recupera banii

      Ștergere
  6. Si eu am semnat un contract cu cei de la RMM,azi in Auchan Titan,este o escrocherie? Mi-au zis ca sa vin pe 22 decembrie,la poze pentru album.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cititi ce scrie in contractul semnat si comparati cu ce v-au spus verbal. O sa va dati sigur seama despre ce e vorba!

      Ștergere
    2. Pe tema asta m-am certat acum cu cineva la telefon,una s-a zis atunci in fata alta figureaza pe hartie. Trebuia sa nu fi semnat atunci cand am vazut ca pe hartie apare scris "daca vei fi selectat" sau ecva de genu .In fata ti s-a promis ca sigur participi la avticitati.Acel domn de la telefon mi-a zis ca in cazul asta am o problema cu persoana care mi-a vorbit atunci nu cu firma care are contracte cu diversi furnizori care prin aceasta agentie fac rost de persoane pt activitatile lor si daca acesti nu solicita peroane nici ei nu ne pot garanta ca ne v-a chema cienva la vreo activitate.Cam asa sta treaba .Penibil.Bine ca mi-am luat teapa doar cu acei 100 de lei dar fierb de nervi,am jurat ca nu mai cred in astfel de idiotti

      Ștergere
  7. Am fost si eu abordata de ei in Auchan Titan cu promisiuni pt fetita mea, numai ca am intrat imediat pe internet, am verificat firma si mi.am dat seama ca este teapa. Au venit dupa mine prin magazin ca de ce plec, de ce nu vreau sa stau de vorba cu ei, ca e bine pt copil...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am depus dosar astazi la politie. Astept in scurt timp sa fiu contactata si pe baza dovezilor si cu ce mi-au zis cei de la Anpc vom merge la ei. Abia astept.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog sa ma contactati pe mihaela_stefania_bogdan@yahoo.com. si eu vreau sa depun plangere impotriva lor si vreau sa devenim colectiv mai mare ca sa le punem capat odata. O zi faina

      Ștergere
    2. Telefonul meu 0761323663.va rog sa ma contactati

      Ștergere
  9. Azi am fost la.politie si am facut dosar. Cu actele pe care mi le-au dat si cu indicatiile de la ANPC plus plangere. De astfel am.mentionat ca ei folosesc nume ca Zara si H&M ca sa atraga in plasa cat mai multe persoane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa e, in prima faza mentioneaza H&M etc... dupa care nu apre nimic in contract.

      Ștergere
  10. Ajutati ma ! Ce fac ? Am semnat si eu un contract tot cu album cu plata de 398 € si asa mai departe ce fac la ce sectie de politie depun plangere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le mai dati nici un ban, reclamati-i la ANPC.
      Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti
      Adresa: Bucureşti, Str. Transilvaniei nr. 2, sectorul 1, cod 010798
      Tel: 021/310.63.75
      Tel: 021/310.63.79

      Puteti depune si online la: http://reclamatii.anpc.ro/

      Pentru Politie trebuie sa mergeti la sectia 13: https://b.politiaromana.ro/ro/structura/politia-sectorului-3/sectia-13-politie

      Iar ca sa va recuperati banii trebuie sa ii dati in judecata, conform OUG 34/2014 aveti 14 zile in care va puteti retrage fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, iar firma ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata !

      Ștergere
    2. Dragilor, am facut dosar la Politie, am depus plangere la ANPC. ANPC mi-a spus ca trebuie data firma in judecata daca vrem sa ne recuperam banii, la fel si Politia. Nu ne poate ajuta cu nimic. Deci... am fost fraieri, suntem buni de plata. Daca are cineva suficient curaj sa deschida proces, ma alatur. Pe asta mizeaza si shnapanii de la RMM, ca nu vom face aceasta miscare ca sa nu ne complicam. Pana una- alta, isi umplu buzunarele de la alti fraieri ca si noi.

      Ștergere
  11. Si la ce sector anpc depun plangere ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti
      Adresa: Bucureşti, Str. Transilvaniei nr. 2, sectorul 1, cod 010798
      Tel: 021/310.63.75
      Tel: 021/310.63.79

      Puteti depune si online la: http://reclamatii.anpc.ro/

      Ștergere
  12. Va rog ajutati ma !!! Am nevoie de voi si de sfaturile voastre nu am avut net si nu am putut sa ma informez nu i-am dat decat 200 de ron plus 100 ron inscrierea maine urma sa mai dau si ce fac nu le mai dau bani sau daca inchei contractu tre sa le dau 400€ eu numai vreau sa dau nici un ban

    RăspundețiȘtergere
  13. A fost cineva sa rezilieze contractul? Daca da ce v-au Zis ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie mi s-a intamplat asta azi. Dar prea tarziu am aflat..
    Eu am programare maine la sedinta foto, insa nu stiu ce sa fac. Ce se va intampla daca nu merg ? Mi.a zis ca e langa Bucuresti locatia pt poze

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cati bani ati platit? Nu le mai platiti nici un leu si nu mai mergeti nicaieri. Daca mergeti la sedinta foto o sa va alegeti doar cu un album de poze, de calitate indoielnica, care oricum nu isi merita banii si apoi o sa va preseze sa le platiti intreaga suma trecuta in contract. Mergeti si faceti o cerere de reziliere, conform OUG 34/2014 puteti sa va retrageti dintr-un contract in 14 zile fara a motiva de ce. Oricum nu le mai platiti nimic, chiar daca ei va ameninta cu datul in judecata. De-a lungul timpului nu am auzit de nici un astfel de proces si agentii de genul asta sunt de ani buni prin tara. Ei actioneza doar la intimidare si se bazeaza pe faptul ca lumea se sperie si cedeaza la povestile lor.

      Ștergere
  15. Am fost sa reziliem contractul si nu vor decat daca platim suma scrisa in contract de 400€ le am vorbit frumos dar mai bine ma duceam sa le fac un scandal de proportii si au zis ca se duc mai departe la biroul juridiciar nustiu sa va zic exact ca deja eram orbita de furie deci ce e de facut sa las totul plangere anpc si la politie si sa ii ignor cand ma cauta

    RăspundețiȘtergere
  16. Intimidare adica ? Ca ne dau in judecata ? Oricum nu cred ca ne fac ceva nu cred ca au tupeu sa vina acasa dupa noi poate decat sa ne ameninte verbal cu un limbaj specific in rest ce sa faca sunt constienti ca daca ne lovesc o patesc mai grav pt ca exista plangeri impotriva lor nu de alta da avem
    copii ... Stii ce dumnezeu e sus si vede si cand o sa ii plesneasca dumnezeu nu o sa ii mai salveze nimeni eu ma incred in dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu ma gandesc ca nu au cum sa dea atatia oamenii in judecata c am bate la ochii ei zic mersi si de banii cu care s-au ales daca mai prostesc sa mai ia si altii bani bine daca nu incerca ei pe toate caile inafara de lege

    RăspundețiȘtergere
  18. Pe siteul lor oficial au alta adresa Incinta Magazin UNIREA SHOPPING CENTER, Corpul Central, Parter, Piata Unirii nr. 1, Sector 3, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  19. Hadeti pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/RealMomentManagement sa ne adunam mai multi si sa ii dam in judecata!

    RăspundețiȘtergere
  20. O idee buna. Din pacate doar 100E am apucat sa le dau.Pacat..nu stiu ce a fost in mintea mea atunci. Am vazut doar ca era lume acolo si multi inscrisi si am crezut. Chiar venise un baiat pt poze.

    RăspundețiȘtergere
  21. Haideti sa mergem cu totii si sa le facem scandal acolo. Asa va fi ceva mai sigur decat daca mergem pe rand. Cum a zis si doamna de mai sus, le.a vorbit frumos..si cea a rezolvat?! Este o greseala pt care suntem si noi responsabili..si se pare care are consecinte urate. As merge chiar acum la ei, dar eu nu sunt o fire atat de puternica incat sa ma cert cu ei de una singura:(.

    RăspundețiȘtergere
  22. Va astept la Auchan la ora 15 00 astazi?

    RăspundețiȘtergere
  23. Si va mai cautat dupa ce le ati dat aia 100€ ? Sau e recenta povestea le ati propus o reziliere a contractului ? Noi ne -am dus sa vorbim ca oamenii doar ca cu vorba buna nu s-a putut .. Cate persoane vin astazi la ora 15:00 in auchan titan ?

    RăspundețiȘtergere
  24. E recenta povestea. Eu vin, dar as prefera sa vina mai multi.Nu stiu daca chiar ar functiona, dar incercarea moarte n.are. Poate or sa se simta amenintati si asa vad si ceilalti din jur.

    RăspundețiȘtergere
  25. Atentie!!!!! Pentru toti cei care au fost inselati de firma R.M.M.-din AUCHAN Titan,numele meu este ENE CATALIN si astazi 19.12.2915 au recuperat banii (200 RON),cu ajutorul Directorului Spatii Comerciale Auchan Tital d-l Vasi Brunchi,care in urma reclamatiei facute de mine a inchis activitatea acestei firme.De aceea ar trebui sa va mobilizati astazi pentru a va recupera banii ,patronul firmei RMM este acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog frumos da mi add pe facebook Adrian Giolu . Si da mi urgent un mesaj. Mersi

      Ștergere
    2. Si credeti ca patrnul firmei ne da de buna voie banii inapoi?

      Ștergere
    3. ați dat de patron ?

      Ștergere
    4. Nu era nimeni acolo erau inchise amandoua firmele sigur si au mutat locul trebuie sa dam de ei neaparat .. Sa mergem toti peste ei sa vada ca nu suntem chiar asa de prosti cum ne cred

      Ștergere
  26. Si cum procedam tre sa facem
    Reclamatie la domnul director de la auchan ?

    RăspundețiȘtergere
  27. Sunt inchise amandoua firmele si smg si rmm

    RăspundețiȘtergere
  28. și noi am dat 200 ron...Avem posibilitatea sa găsim patronul ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu v-au sunat si sa aduceti si restu de banii ?

      Ștergere
  29. Nu cred, nici daca veniti in fiecare zi sa intrebati de el . Sincer, daca agentia lor a fost inschisa, nu cred ca va mai da pe acolo. La telefoane nu raspund.

    RăspundețiȘtergere
  30. Numai sunt in auchan sunt inchise !! Cine da de ei sa anunte sa mergem toti peste ei stabilim o ora si ne intalnim cu toti

    RăspundețiȘtergere
  31. I-am gasit sunt in Cora Pantelimon parte din echipa mint cu nerusinare m-au abordat azi

    RăspundețiȘtergere
  32. Trebuie mers la politie sa facem cu totii plangere ,sa-i dam in Judecata pt Inselaciune !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Am fost sunata de la sectia de politie unde le-am depus plangere ca mi-au facut plangere pentru declaratii mincinoase , va rog am nevoie de doi martori pentru a dovedii nevinovatia alinanicolae31@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haideti so ajutam !! Ti -am trimis mail sa ma suni

      Ștergere
    2. Este de notorietate ca sunt niste escroci,cred ca sunt mana-n mana cu cei de la sectia 13 politie .Nu ai nevoie de martori .Eventual spune-le sa-l citeze cu mandat de aducere pe directorul de la Auchan care stie depsre ce-i vorba si care i-a evacuat deja din soatiul Auchan

      Ștergere
    3. Din cei care au mai facut plangere a mai fost sunat sa li se zica acest lucru ? Tot noi suntem mincinosi

      Ștergere
  34. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  35. Azi am mers in magazin in Unirea acolo sunt,mentionez ca am cazut si eu in plasa lor in Auchan Titan.Au spus ca trebuie sa merg in Mega mall pentru poze,am mers dar bineanteles ca nu am gasit pe nimeni acolo.Azi cand am fost pe capul lor in Unirii se faceau ca nu ma cunosc si am vazut cum isi dateu coate chiar sub nasul meu ,incercau sa ma convinga ca nu am inteles eu bine si ca sedintele se fac in ianuarie.Daca incerci sa afli mai multe de la ei escrocii anunta politia ca le perturbi activitatea.Am plecat fara bani si fara dreptul la replica asa ca asta sa.mi fie invatatura de minte.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna seara! t.cherciu@yahoo.com este mailul meu. Astept sa ma contactati cat mai multi care ati cazut in plasa lor, pentru a pune la cale un plan care sa ii demaste pe nenorociti si sa le dam planurile peste cap, recuperandu-ne si banii ce i-am pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu le am dat 300 lei si azi m au sunat sa le duc 150. Le am zis ca nu le mai dau nici bun ban si ca reziliez contractul. Au trecut la amenințări si la jigniți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce sediu al lor ati fost?La Unirea ,la Cora ? Pt va puteti duce la directorul de la Cora !
      Cefel de ameninintari?

      Ștergere
    2. Ca sa reziliezi contractul trebuie sa platesti 400€ eu nu l-am mai răspuns la telefon si nici un ban numai vad de la mine ce amenințări ?

      Ștergere
  38. Nasol. A mai fost cineva contact intre timp de catre ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, spuneau ca in ianuarie suna pt prima intalnire si nimic, era chiar evident

      Ștergere
  39. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1025477967495573&set=a.115412168502162.7053.100001001397729&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
  40. Mai știe cineva ceva despre ei? :(

    RăspundețiȘtergere
  41. Sa ma pis pe familiile lor, sunt din provincie, nu imi permit foarte multe lucruri, insa din pacate am avut niste bani care i-am inmanat acestor tepari . Am platit 800 lei ... stie cineva cum sa-mi recuperez banii ? Sincer , o duc foarte rau cu banii, tata este pensionar pe caz de boala si mama are un salariu mizer din care ne intretine pe toti ... Adresa mea de mail: slainn.oldz@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  42. A mai fost cineva contactat de ei ?

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna seara! Va rog sa ma contactati la geoviseaza@yahoo.com cat mai multi dintre cei care ati cazut in plasa lor, pentru a ne "lupta" sa ne recuperam banii pe care i-am pierdut.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara ! Ati mai fost contactați de cei de la rmm ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      ati ajuns la o solutie? ne unim sa ne recuperam banii sau macar sa ii demascam si sa fie pedepsiti pt practicile lor?? Cum ne strangem cu totii?
      Ii gasiti pe ministerul de finante publice cu CODUL UNIC DE IDENTIFICARE 35105557

      Adresa: Str. BULGARUS 65 Bucureşti
      Judetul: MUNICIPIUL BUCUREŞTI
      Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: J40 /12362 /2015
      Act autorizare: -
      Codul postal: 52836
      Telefon: 0786335909
      Fax: -
      Stare societate: INREGISTRAT din data 08 October 2015
      Observatii privind societatea comerciala: -
      Data inregistrarii ultimei declaratii: (*) 07 October 2015
      Data ultimei prelucrari: (**) 12 October 2015
      Impozit pe profit (data luarii in evidenta): NU
      Impozit pe veniturile microintreprinderilor (data luarii in evidenta): 09-OCT-15

      Ștergere
  45. Buna seara, pana la ora actuala i-a dat careva in judecata pe cei de la R.M.M.?
    Cunosc persoane care doresc sa ni se alature in caz ca inca nu s-a intreprins nimic. Va multumesc. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  46. okay, in cazul acesta..daca nu ne unim si stam ascunsi sub anonimat, nu vom recupera nimic. Se pare ca multi s-au resemnat cu gandul ca au pierdut niste bani.

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna, in cateva zile voi finaliza plangerea, ii dau in judecata.
    Daca vreti sa va implicati, trimite-ti-mi cat de repede copii/scan dupa tot ce aveti de la ei, daca ati cerut rezilierea contractului, daca ati facut plangere la politie, ANPC si raspunsurile primite, si, foarte important- cateva randuri in care sa povestiti cum s-a intamplat in cazul vostru, pe adresa andra_bt_ro@yahoo.com.
    Voi atasa plangerii o lista cu cei pagubiti si povestile lor.

    Andra

    RăspundețiȘtergere
  48. stiti unde s a putut muta SMG agency din ion campineanu sau un numar de telefon?

    RăspundețiȘtergere
  49. Dragi "parteneri de suferinte" �� SMG Agency si a incetat activitatea temporar ca institutie in schimb toti angajati lor sau transferat la o noua societate in centrul CORA PANTELIMON mergeti acolo sunt sigur ca puteti rezolva ceva mergand la directorul complexului.

    RăspundețiȘtergere
  50. Si eu n-am tepuit cu SMG.am plătit 100ron+300E la data de 15.12.15 cand am si semnat ctr.stiu ca pt toate imbrobodelile ticluite frumos de către d-soara dir nu am cum sa-i dau in judecata însă ii voi da pt ca nu mi-au dat nici albumul.deci practic nu au respectat termenii ctr,respectiv furnizarea albumului in max 60zile.bineinteles ca nu am dat de ei nici in str campineanu si nici tel.i-am contactat si pe mail punându-le in vedere eroarea comisa dar nici nu cred ca se sinchisesc sa răspundă la sutele de relamatii venite astfel.vreau ca sambata sa merg in auchan titan dupa ei.aveti idee daca mai au stand acolo?voi v-ati recuperat măcar albumele?mersi

    RăspundețiȘtergere
  51. Numai sunt in auchan titan din ianuarie

    RăspundețiȘtergere
  52. Sunt cel cu postarea anerioara legata de SMG.Are cineva idee daca SMG mai activează la Auchan Titan?aveam de gând sa mă duc mâine sa-i caut dar m-am gândit ca poate stiti careva si sa nu mai bat drumul degeaba...mersi

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna seara, s -a gandit cineva ca aceste poze cu copilasi pot fi publicate pe alte site -uri de profil sau furnizate catre alte gentii afara acordul parintilor?

    RăspundețiȘtergere
  54. Eu am fost contactata de catre o alta agentie de pe magheru ,care avea datele noastre (f dubios ) si am de gand sa aflu maine cum e posibil fara acordul meu.

    RăspundețiȘtergere
  55. Nu mai ai demult stand acolo pentru s-au dus sa faca reclamatii la directori oamenii tepuiti si au plecat de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  56. Ce se mai stie de RMM ? Pe unde si au mai facut cuib ?

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua. Mai stie cineva daca SMG Agency mai are stand prin vreun hipermarket din Bucuresti? I-a mai vazut cineva pe undeva?

    RăspundețiȘtergere
  58. Tocmai am fost contactati de Zoom Media care stiau dinainte ca avem un copil, foarte probabil, datele fiind furnizate de Real Moments Management, deci ori RMM au dat datele in piata fara acordul nostru, ori sunt aceeasi societate sub alta blana de oaie.

    RăspundețiȘtergere
  59. Acesasta agentie se afla acum la subsolul magazinului unirii sub numele Artemis agency !!!! Mare atentie !!!! Au fost pacalite deja foarte multe persoane.

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna seara ! Stie cineva cum pot sa-i gasesc pe cei de la SGM Agency care au avut sediul in magazinul Auchan Titan anul trecut ? Am inteles ca sunt cei de la Piata Progresul, daca stie cineva unde au sediul mai exact, multumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere