Facebook Code

19 decembrie 2016

ARTEMIS AGENCY SRL duce mai departe teapa cu agentia de casting FACE FACTS TALENT

Din octombrie 2016 la subsolul magazinului Unirea din Bucuresti opereaza o noua agentie de casting fantoma: ARTEMIS AGENCY SRL, CUI 35735226. Firma a fost fondata si este adminstrata de catre DOTI Petru-Sorin, cetatean roman, nascut la data de 27.06.1982, in mun. Toplita, jud. Harghita, domiciliat in mun. Timisoara, str. Nufar nr. 48, et. 4, ap. 68, jud. Timis.
Interesant este ca aceasta firma a mai avut doua denumiri din martie 2016, de cand a fost infiintata: UNITED ARTISTS ASSOCIATION, iar din mai FACE FACTS TALENT. Ca si FACE FACTS TALENT a avut un punct de lucru la adresa: mun. Timisoara, judetul Timis, str. George Ranetti nr. 28, unde a pacalit o gramada de persoane credule si naive. Dupa cum spuneam, din octombrie si-au facut un punct de lucru la adresa: mun. Bucuresti, Piata Unirii nr. 1, in incinta Magazinului Unirea, 10,25 m.p. (spatiul CS. 11), subsol, Corpul Central.

Sediul social al firmei este in Bucuresti, sectorul 2, strada Arh. Ionescu Grigore nr. 63, bloc T73, scara B, etaj 4, ap. 40. De-a lungul timpului la acelasi sediu social au mai operat alte doua firme din acelasi domeniu:  VAINGLORIOUSNESS PROMOTION - CUI 34537760 si WAGGISH PHOTO MOMENTS SRL - CUI 34646287.

In demersurile lor par sa fie ajutati de un avocat ALBEI Razvan - Mihai, domiciliat in Bucuresti, str. Diaconu Coresi nr. 53, sectorul 1. La aceasta adresa avandu-si sediul social de-a lungul timpului o gramada de firme dubioase, unele operand dupa acelasi model: F2S MANAGEMENT MODELS SRL - CUI 32208876,  LM MEDIA CAST PROMOTION SRL - CUI 32347734, GMM CAST SRL - CUI 32684020 ...

Asadar lupul isi schimba parul, dar naravul ba. Metoda de operare a ramas aceeasi. Cel mai probabil ati ajuns pe pagina aceasta dupa ce ati picat deja in plasa lor si le-ati platit macar taxa "nereturnabila" de inscriere. Nu le mai platiti nici macar un banut acestor sarlatani, cu orice v-ar ameninta. Nu au dat pe nimeni in judecata de-a lungul timpului! Pur si simplu nu ii mai bagati in seama si nu au ce sa va faca.

Cat despre recuperarea banilor, legal doar dandu-i in judecata puteti sa ii recuperati. Insa au fost cazuri in care banii au fost returnati dupa ce pagubitii au mers si au stat pe capul lor alungandu-le posibilii clienti. Asta pare sa fie actiunea care ii supara / doare cel mai tare!

40 de comentarii:

  1. Buna, pot sa te intreb daca stii sigur ca frima respectiva este o firma fantoma? Pun aceasta intrebare deoarce pe mine m-au furat cu mai multi bani nu doar cu cei 100 de lei pentru inscriere ci si cu 123 de euro, iar acum ei pretind ca trebuie sa le ofer restul contractului de 270 de euro altfel voi fii data in judecata, dar in acest moment eu nu dispun de acesti bani. si primesc notificari ca contractul va ajunge la firma de avocatura si voi fii obligata in instanta sa achit 1230 de euro, dar eu am vobit cu doamaa director de imagine si mi-a zis ca o sa esaloneze suma. vreau sa stiu ce sa fac in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ignora-i. Ei actioneaza doar la intimidare, unii sunt mai speriosi si le dau bani in plus. Ei se multumesc cu asta.
      Oricum peste cateva luni o sa dispara si o sa isi faca alta firma. Asa actioneaza de ani de zile si in acest interval nu au dat pe nimeni in judecata.

      Ștergere
    2. Buna seara. Am patit-o si eu acum doua luni la Unirii cu aceasta agentie. Am pierdut 300 lei si am fost a doua zi sa reziliez contractul dar doamna blonda care pretindea ca e director mi-a spus ca trebuie sa platesc restul de bani. Am refuzat si am depus plangere la ANPC. Azi am primit raspuns in care mi s-a comunicat ca nu pot face nimic si ca ma pot adresa unei instante. De la agentie nu m-a mai sunat nimeni din ziua in care am refuzat sa platesc restul de bani si i-am amenintat cu instanta.

      Ștergere
  2. Anonim29 dec. 2016, 14:42:00
    Dacă stati si va vaitati fără să găsiți soluții nu faceți nimic,eu am mers sa reziliez asa zisul contract,m-au luat în râs ca nu se poate,ca ma pun sa plătesc 1000 si ceva de euro,în fine,am făcut sesizare la conducerea magazinului unirea ca se escrocheaza oameni în incinta lor si sigur sunt mana în mână si ca vreau sa chem televiziunile si ca prin miracol,în secunda doi,teparii m-au chemat la ei la sediu,mi-au dat si banii înapoi cu o atitudine complet schimbata,deci se poate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau te rog o adresa de contact!!! am fost pacalita si le-am dat o gramada de bani!

      Ștergere
    2. Si eu am fost pacalita,cum imi pot recupera bani?

      Ștergere
  3. http://www.b365.ro/mobi/escrocheria-cu-agen-iile-de-modele-continua-in-bucure-ti-ce-a-pa-it-o-familie-am-sunat-la-112_209966.html
    In articol in care se vede fata "doamnei directoare" se da drept Raluca, cand de fapt este cunoscuta pe internet pentru inselaciune sub numele de Raluca Vulpas..

    RăspundețiȘtergere
  4. Secretariat unirea shopping center 0213030307 office@unireashop.ro sesizati problemele cu privire la inselatoriile care se fac în incinta magazinului în număr cât mai mare si cu putin noroc îi dă afară

    RăspundețiȘtergere
  5. Oameni buni și eu am fost păcălit azi 9.01.17. Am crezut în porcărie. Și în minciuni, dacă vreți ne strângem toți în fata la uniri și nu lăsăm pe nimeni sa mai intre la ei sa ai păcălească care vreți sa mergem acolo sunați-mă oricând 0727025858

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am fost păcălită azi... Cum îmi pot recupera banii?

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-au păcălit si mi-au luat 100 lei,nu au mai răspuns la telefon si la ceva timp m-au sunat cică de la studio de producție de pe Magheru si în mesaj era trecut site-ul www.worldcasting.ro,ca apar în bazele de date,când am cerut suma înapoi mi s-a zis ca ei nu au treaba cu unde m-am înscris eu si ca sa ma duc peste aia sa îmi cer banii,ca aia m-au păcălit si ca ei nu se ocupa cu asa ceva la ei e altfel,m-am prezentat acolo la studio adică într-un apartament si o babă agramată si stirba a început cu cam aceiași poezie ca la Artemis si dacă dădeam o parte din bani câștigăm anumite sume la poze,ca eu aleg din magazin la ce sa fac reclama,dacă îi dădeam pe toti primeam mai multi..si nu am acceptat,si zilele trecute când eram în drum spre ase,teparii de la unirii racolau oameni la romana,eu nu cred în coincidențe,trebuie sa facem ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La romana am făcut pozele din contract,dacă mergem peste ei cu televiziunea poate se poate face ceva sa ne primim banii înapoi oricum intenționez să mă duc acolo peste așa-zisul fotograf sigur e mana în mână cu ei

      Ștergere
    2. Salut,imi poti da un numar de contact te rog?duduionut06@gmail.com

      Ștergere
  9. astept mesajele victimelor la adresa : alexarolling@yahoo.co.uk pentru o sesizare comuna asupra acestor fraude la sectia de politie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioana Vulpas este numele real al directoarei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a spus cu siguranță alt nume,era una blonda mai în vârstă,înseamnă că nimic din ce ne-a spus nu e real,aproape ca m-a forțat să plătesc,oare nu se poate face nimic?ne-au prostit pe fată si am rămas cu banii dați

      Ștergere
    2. Probabil e Carmen Lazar https://www.facebook.com/carmenlazarnella

      Ștergere
  11. CarmenLazar o chema pe "Directoarea" blonda 0732352408

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca am platit doar suma pe care mi-a spus-o atunci ,adica 100 E ,iar acum am primit colet acasa cu o cerere ca trebuie sa platesc ,abis inca 298 de euro, se intampla ceva daca nu o platesti pentru banuiesc ca ceilalti bani oricum nu ii restituie ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu le mai dati nici un ban, nu se intampla nimic.
      Doar la intimidare va ameninta cu avocati si procese. De recuperat e greu sa recuperati banii deja dati.

      Ștergere
    2. Si eu sunt in aceeași situație . 0764750056

      Ștergere
  13. Cei de la Artemis funcționează acum sub numele rgb zoom photography Si racoleaza oameni la romană vizavi de coloane deasupra băncii BCR unde am făcut sedinta foto,atenție la tepari!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunați ma si eu sunt in aceeași situație . 0764750056

      Ștergere
  14. Trebuie sa mergem peste ei sa ne cerem banii!ne-au făcut de bani Si ne-au lăsat cu ochii în soare,dacă cei de la manifest au putut,putem Si noi Si probabil suntem mai mulți!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Se pot da jos pozele de pe site-ul lor photolintography?vad ca mi-au pus poza acolo.

    RăspundețiȘtergere
  16. Atenţie mare ! Ioana Raluca Vulpaş a fugit in Anglia, se afla in apropiere de Londra, in Milton Keynes, ne-am intâlnit fata in fata, nu stiu daca m-a recunoscut, probabil acolo si locuieste, nu aveam cum sa nu imi dau seama ca ea este la câti bani mi-a luat in Bucuresti la Unirii in magazin ! Daca o mai vad fata in fata o voi scuipa in ochi ! Pentru cele 300 de lire pe care mi le-a luat !

    RăspundețiȘtergere
  17. Suntem in 2017... iar ei de ani buni cresc precum o cangrena, datorita naivitatii si banilor nostri.
    Am scris si eu un blog despre cum mi-am luat teapa. Sper sa va ajute sa-i recunoasteti la timp pe sarlatati!

    linkul acestui site este citat pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  18. :09Persoană desemnată conform O.U.G. nr. 116/2009, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 84/2010, cu modificările ulterioare, prin Decizia D.G. nr. 695 din data de 01.11.2016 - Pitiș Roxana Maria În baza cererii nr. 475067 din data de 08.12.2016 și a actelor doveditoare depuse, persoana desemnată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București a dispus autorizarea constituirii, înmatricularea și înregistrarea societății: - denumire și formă juridică: NEXT ADVERTISING HUNTING - S.R.L.; - cod unic de înregistrare: 36885671; - număr de ordine în registrul comerțului: J40/18/2017; - sediul social: București, sectorul 4, strada Tulnici nr. 2, bloc 47, scara A, etaj 6, ap. 21; - domeniul principal de activitate: grupa CAEN 823 activități de organizare a expozițiilor, târgurilor și congreselor; - activitate principală: 8230 - activități de organizare a expozițiilor, târgurilor și congreselor; - capital social: 200 RON, integral vărsat, data vărsării: 07.12.2016, total părți sociale: 20 a câte 10 RON fiecare; - fondator: ARTEMIS REPRESENTATIVE - S.R.L., cu sediul social în București, sectorul 1, strada Diaconu Coresi nr. 53; - administrator: ARTEMIS REPRESENTATIVE - S.R.L., puteri conferite: depline, cu sediul social în București, sectorul 1, strada Diaconu Coresi nr. 53; - durata de funcționare: nelimitată. Dispune publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, a prezentului extras.

    Au schimbat denumirea Si activează cu nerușinare în Timișoara lângă operă,aceiasi nenorociti racoleaza oameni si isi umplu buzunarele

    RăspundețiȘtergere
  19. Next advertising hunting,si pe mine m-au tepuit,părea interesant ce mi-au zis da era o mare vrăjeală,îmi pare rău că nu am fost avertizata înainte si ar trebui sa dati mai multe detalii despre ei pe acest blog sa mediatizam cumva ca sa nu pice Si altii în plasa lor,inițial când am cautat pe net nu am găsit nimic,s-au camuflat foarte bine ca sa fraiereasca în continuare

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu si prietena mea am mers la acesti next advertising hunting,ea s-a înscris acolo,toate bune si frumoase,pe mine nu ma interesează chestiile de genul si am zis pas si tipu care ne-a dus acolo a început să se bage în seamă cu prietena mea,si culmea ca la un moment dat i-a dat de înțeles că nu mai are rost sa plătească în continuare că nici nu se întâmplă nimic si nici nu pateste nimic dacă nu da banii,practic jaf la drumu mare,ma bucur ca eu am avut mai multa minte

    RăspundețiȘtergere
  21. Pe mine m-au păcălit acum câtiva ani,am mers acum de curiozitate ,aceleași vrăjeli pe bani mai multi si cu alt nume,si dacă la noi în Timișoara e asa nu pot sa îmi imaginez ce ravagii fac în București si cum de nu i-a oprit nimeni pana acum

    RăspundețiȘtergere
  22. Tipele alea care lucrează acolo par prostituate,probabil au si job de zi si job de noapte

    RăspundețiȘtergere
  23. Mai nou opereaza sub numele de European Jobs Casting in zona Lujerului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/UnitiImpotrivaTeparilor/posts/1262610793844545

      Ștergere
  24. http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/1828540
    http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/1827823
    Sunt deja filmări cu ei de pe străzile din Timișoara s-a început o adevărată campanie pentru a scăpa de aceste lichele ,televiziunea locală îi pune în temă pe locuitori,dati mai departe sa stie o tară întreaga de ei

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna, din prostie cam cazut si eu in teapa unei noi firme de acest gen :(( Art Casting Production
    M-au abordat pe la Romana, si m-au manipulat in asa fel ca le-am dat 1100 de lei. Azi m-au programat pentru o fotosesie, dar din ce am inteles de la persoane care au mai avut contact cu ei, ramai doar cu fotosesia. Vreau sa le cer banii si sa ii amenint ca merg in instanta. Ce altceva as putea face pentru a putea recupera acesti bani?

    RăspundețiȘtergere
  26. A reusit cineva sa recupereze banii de la ei ? Si eu sunt in aceeasi dituatie si nu stiu ce sa fac. In plus ameninta cu instanta si alte taxe suplimentare!

    RăspundețiȘtergere
  27. Atentie la Marketing Insustry services , sunt la Universitate,pe bd. Regina Elisabeta.Aceeasi nenorociti

    RăspundețiȘtergere