Facebook Code

23 mai 2016

FIFTH AVENUE HOUSE continua "povestea" NEW STAGE AGENCY

De ceva vreme NEW STAGE AGENCY SRL CUI 35255430, avandu-l administrator pe NEGREA LAURENTIU-COSMIN (https://www.facebook.com/negrea.laurentiu.37), care a actionat la Pitesti si Arad, s-a transformat in FIFTH AVENUE HOUSE SRL si continua sa actioneze la Arad, strada Horia, nr 2 si  mai nou la Alba Iulia. Sediul social este in Bucuresti, sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 273, corp 1, etaj 3, la fel cu alta agentie de acest gen  UPLOADED FACES ENTERTAINMENT.

Metoda de operare este aceeasi, la inceput acosteaza parinti cu copii sau tinere / tineri, pe care ii complimenteaza cat de bine arata, sau ce calitati au si cat de buni sunt pentru proiectul lor. Apoi le prezinta posibilitatea participarii la activitati din care pot castiga bani sau produse, pe parcursul unui an, toate acestea contra unei "modice" sume de 70 - 100 RON si semnarea unei conventii, conventie care nu contine nimic din povestile indrugate de agentul agentiei mai devreme, ci doar faptul ca agentia se obliga sa faca o poza viitorului "model" si sa il adauge intr-o baza de date, pe un site.

Urmeaza apoi urmatorul pas al ingineriei, laudele la adresa "modelului" nu mai contenesc si se prezinta un contract "profesionist" care ar ajuta "modelul" si mai mult. La fel si aici, ceea ce este transmis verbal nu se potriveste cu ceea ce este mentionat in contractul scris, de data aceasta fiind vorba de o suma mai mare de ordinul catorva sute de euro. In contract agentia se obliga sa faca o sedinta foto si un album si sa "promoveze" "modelul". Deci nimic din promisiunile de recuperare rapida a investitiei care sunt transmise verbal. La acest punct agentia se multumeste si doar cu un avans din suma mentionata in contract, urmand mai apoi sa trimita tot felul de notificari pe SMS despre plata restului ramas, altfel amenintand cu darea in judecata.

Cei mai multi ajung pe site la acest moment si realizeaza in ce au intrat. Recomandarea este sa nu mai plateasca nici un ban agentiei, chiar daca acestia ameninta cu instanta. De-a lungul timpului aceste agentii nu au dat pe nimeni in judecata, ei doar incercand sa intimideze, iar cei slabi de inger sa cedeze si sa continue sa plateasca.

Pentru recuperarea banilor solutia este darea in judecata, insa este foarte greu de dovedit inselatoria, agentia fiind acoperita de acte, iar oricum pana sa se termine procesul agentia dispare.

Sunt totusi si persoane care si-au recuperat banii dupa ce au mers pe capul agentiei si au atentionat potentialele viitoare victime de practica acestora. Alungarea viitorilor clienti pare sa ii doara cel mai tare, asadar puteti incerca cu incredere aceasta varianta.

94 de comentarii:

  1. Hey, am făcut un cont de facebook în care am distribuit acest articol și alte trei. Am gasit si conturile de facebook ale teparilor. Cum nu se poate face nimic m-am gândit sa le stirbesc din clienti prin intermediul retelelor de socializare. Asta e solutia pentru ca ei sa se opreasca. Am scris stirilor din Alba, distribuindu-le si aratand articolul tau si sper ca il vor publica pentru a vedea cat mai multa lume. Nu stiu cum ai aflat de toate acestea dar ai făcut o treaba foarte buna. Mulțumesc. Haide sa raspandim vestea pentru ca ei sa ajunga la faliment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi poti da paginile de care spui de facebook? am cautat si nu am gasit . ms

      Ștergere
    2. https://www.facebook.com/pusha.mad
      https://www.facebook.com/costres.mariusbogdan
      https://www.facebook.com/oli.seni
      https://www.facebook.com/andreea.balazs.33
      Primi trei sunt de vreo doua luni în centrul orașului Târgu Mureș sub denumirea de SC. England Jobs for Romanian SRL în Piata Trandafirilor nr20

      Ștergere
  2. tocmai astazi am inacasat si eu frumoasa teapa...oare daca am depune declaratii la politie mai multi nu ar fi ceva? trebuie sa oprim scamatoria asta ieftina, ca deja exagereaza, sa nu mai zic ca poate pozele si datele noastre ajung si mai departe, in afaceri si mai grave...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce poti face in cazul in care ai luat teapa este pur si simplu sa raspandesti vestea, alta modalitate nu e, deoarece teapa asta e legala. Nu rezolvi nimic la politie. Sunt acoperiti. Poti opri asta doar informand cat mai multa lume posibil. Gandeste-te ca acesti paraziti sociali, traiesc de pe banii clientilor, captandu-i prin flatare, mizand pe iubirea parintilor si manipulare. Daca nu ar mai avea clienti nu ar avea nici bani. De asta, eu personal am inceput sa adaug pe facebook in special mamici. De asemenea, am observat ca "directoarea", Madalina Span si-a schimbat numele pe facebook in intervalul in care eu am distribuit link-uri si pagina de mai sus. Retele de socializare pot fi calea. Raspandeste cat de repede poti vestea la tine in oras. In special daca esti parinte, deoarece teparii ataca la punctele slabe ale oamenilor. Uitati de lege, si mobilizati-va spre a va informa si a informa cat mai multa lume.

      Ștergere
    2. Asta-i inselatorie se pedepseste cu inchisoarea,daca se aduna gen 20 de martori tot nu se rezolva nimic?

      Ștergere
  3. iti multumesc pentru informatie , desi aceiasi teapa am luato si eu luna trecuta in arad .sper sa nu te superi , dar am copiat si am dat mai departe la ( tv arad , stiirile pro tv si pe facebook)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti un nr de tel de la FIFTH AVENUE HOUSE? Eu am fost tepuita de vechea lor firma NEW STAGE AGENCY, iar acum nu mai dau de ei la nr lor detel. Vreau nr de la FIFTH AVENUE HOUSE sa continui sa ii sun sa imi primesc banii inapoi. 1600 ron am dat. AJUTOR!

      Ștergere
    2. 0756 637 677, 0746410752
      fondatori: 1. NEGREA LAURENTIU-COSMIN, cu domiciliul in municipiul Braila, Strada Plevna nr. 14, bloc A4, scara 1, ap. 2, judetul Braila;
      2. SENI OLIMPIU-IOAN, cu domiciliul in municipiul Zalau, Strada Sfanta Vineri nr. 1, bloc A7, scara C, ap. 28, judetul Salaj;

      Ștergere
    3. In Arad am fost acostata si eu , langa mcdonalt , m-am dus la agentia lor dar cand am intrebat de site a inceput sa bajbaie , si sa indruge acolo anumite lucruri. Ideea e ca inainte sa dai bani e bine sa citesti asta , si eu am vrut ieri sa ma inscriu dar mai intai trebuia sa ma sfatuiesc cu sora mea , si nu am reusit sa o fac asa ca m-am uitat pe net

      Ștergere
  4. va rog ajutatima eu azi am dat baniii si maine ne-a chemat la sedinta pt. album si nu stiu ce sa fac... :((
    Va rog ajutati-ma! :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai mergeti nicaieri. Nu le mai dati nici un ban!

      Ștergere
    2. Eu i-am amenintat cu protectia copilului, poliție, am mers si am facut scandal si am alungat cativa "clienti". Am primit toți banii inapoi.

      Ștergere
    3. Ajutor! Vreau sa recuperation bani .Nu am facut albumul Dar am platit bani ce pot sa fac sa recuperez bani?

      Ștergere
  5. Aceeasi teapa am luat o si eu azi in arad! Am eu nr lor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi poti lasa numarul lor pe facebook? ma gasesti cu numele Sebi Pavel . multumesc

      Ștergere
    2. Si eu sunt din Arad si am luat ieri teapa. Daca doresti putem discuta si sa ne aliem impotriva lor. Am vorbit cu cei de pe pagina Uniti impotriva teparilor si au spus ca singura metoda de a recupera banii e sa le alungam clientii spunandu-le de inselatorie. Daca vrei sa mi te alaturi scrie-mi un mesaj privat pe profilul de facebook Sebi Pavel. Multumesc

      Ștergere
    3. Dar nu cred ca e un numar valabil,ca si adresa web ii una falsa

      Ștergere
  6. Se poate invoca ceva lege pentru obtinerea banilor inapoi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am plătit azi. Am nr acesta de la ei 0741347553. Dacă faceți plângere cei din Arad, ma alătur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt din jud. Alba. M-au sunat azi sa ma duc sa platesc a 2-a suta de euro pt ca pe prima am dat-o deja ca o fraiera si cica e gata albumul si sa merg sa il ridic. Deocamdata i-am amanat si le-am spus ca nu pot merge si mi-au zis ca neaparat sa merg pana luni pt ca se incepe activitatea de abia dupa ce platesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am picat si eu in plasa lor. sunt din Alba Iulia si imi pare tare rau ca nu m-am informat mai repede. Nu inteleg cum pot face asta fara sa le faca nimeni nimic.Am platit cei 200 de euro si sambata ar trebui sa facem albumul. L-a facut cineva si mai ales l-a primit cineva dupa sedinta foto? Pentru ca numai de album se spune in contract si de dei 200 de euro contravaloarea lui. De sedintele platite se spune numai ca beneficiarul datoreaza 30% agentiei dar nu se specifica suma unei sedinte foto.....daca aceasta se mai face, bineinteles.

      Ștergere
    2. si eu am picat in plasa.Am platit cei 200 de euro si sambata trebuie sa facem albumul. A facut cineva albumul si...mai ales, l-a primit cineva?

      Ștergere
    3. a facut cineva albumul? Eu am luat teapa si ar trebui sa merg cu baiatul la poze. A continuat cineva? Am platit ca fraiera cei 200 de euro. Este adevarat, pe cale legala nu ai ce sa faci. In contract nu este scris decat ca beneficiarul isi plateste albumul foto. Oare ce se intampla cu pozele copiilor nostri?

      Ștergere
    4. am picat si eu un plasa lor, astazi. sunt din Arad, iar eu cu fetita mea de 13 ani eram la cumparaturi, cand deodata apare un domn care ne ofera un pliant si ne intreaba daca suntem interesate. ajungem inauntru si ne intampina o doamna, in jurul varstei de 30 de ani. am inscris-o pe fiica mea, care era incantata de idee. am completat un formular, dupa care acea doamna a incercat si pe mine sa ma convinga, spunandu-mi ca arat bine la varsta de 45 de ani. m-a convins in cele din urma, si am platit 200 de lei pentru inscrierea noastra. am urcat sus unde am cunsocut-o pe asa zisa "directoare" care ne-a oferit o oferta de 900 de lei prin care fetita mea ar putea face o cariera in lumea modelling-ului. am platit 200 de lei si urma sa platesc maine restul, deoarece fetita mea urma sa participe la o sedinta foto pentru un catalog. pe drum, si eu si fiica mea aveam indoieli cu respectiva agentie. acasa, ea a cautat pe net aceasta agentie si a dat de acest site. mi-a aratat si mie, iar eu am ramas masca. am citit unele comentarii si mi-am dat seama ce prostie mare am facut. spuneti-mi si mie, va rog, ce pot face? merg maine la sedinta si fac scandal? sun la politie, protectia copilului?

      Ștergere
  9. Am platit avansul iar maine ar trebui sa merg cu fata la poze. Ce se intampla cu pozele facute? Unde ajung? Vor doar banii sau se ocupa cu ceva lucruri rele?

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am luat teapa astăzi va rog ajutor

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am picat in plasa lor in alba iulia,activeaza zi de zi pe bulevardu transilvaniei,am platit avansu tot sub aceleasi promisiuni,m-am intors la ei sa recuperez banii si mi-au zis sa fac o cerere si mi se va raspunde la ea in 24 de ore ,a trecut mult timp si nimic ,m-am mai intalnit cu baietii care stau pe,strada si racoleaza oameni (inainte era doar unu acum de cand le-am facut circ zilnic ,stau cate 3 sau 4),am sunat la protectia consumatorului si la ei is legali pt ca semnezi contract de buna voie si tot de buna voie dai banii.Ce ar trebui sa fac sa opresc pe nemernicii astia ,unul dintre ei cand i-am zis "nu multumesc ca nu vreau sa iau iar teapa" mi-a zis ca e placerea lui si eu im raspuns ca bine ca recunoaste nu ca cei doi colegi ai lui si mia rasp "poi daca tot m-ai prins cu teapa,ca sa mai zic,placerea e de partea mea".orice ma sfatuiti sa fac eu fac cu mare placere sa nu mai cada si altii in teapa asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca ar trebui anuntat primarul orasului de inselatoria care se petrece in orasul sau.

      Ștergere
    2. Fifth House Avenue ALBA IULIA , Bulevardul Transilvaniei nr 13 bl 18 la parter e o mare teapa, acum citeva zile au fost vizitati de politie si ei inca mai functioneaza ! Pentru cei din Alba Iulia Nu mai credeti tot ce va spun ei ,asta doar daca nu aveti altceva mai bun de facut cu banii! Si vor functiona atit timp cit exista "fraieri" care sa le dea bani! Pentru ca ei sunt acoperiti de un "contract" semnat de bunavoie de clienti. Asa ca evitati sa intrati in acest studio oricit v-ar povesti de "oportunitati".

      Ștergere
  12. Da cred ca niste picioare rupte ar fii raspunsul si eu am cazut in plasa politia a fost sesizata, stiu deja despre aceste asa zise firme si asteptam masuri daca nu luam noi masuri

    RăspundețiȘtergere
  13. si contractul ...este fals ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu am luat azi teapa. Ca de norocu ca am dat doar "400" roni ca nu am avut mai mult! Daca se face vreo actiune in privinta asta sa ma anuntati ca o sa ma alatur si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. S-au mai luat ceva masuri impotriva acestora?Ce e de facut?Nu e posibil sa insele atata lume.

    RăspundețiȘtergere
  16. Astāzi dupa un scandal monstruos am reusit recuperez de la acesti țepari nesimtiti suma avans de 150 euro. Si voi veti reusii cu aceeasi metoda,asta in cazul in care nu ati facut albumul ca daca e asa atunci nu mai aveti ce face deoarece au un contract beton. Succes celor care iau exemplul meu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu m-am tepuit azi...sunt din Arad..am dat 100lei...mi-au spus ca nu mai trebuie alti bani...daca nu le mai raapund la telefon pot scapa de ei?asta e...am pierdut 100lei...dar acum ca am vazut care este adevarul vreau sa scap...voi anunta si eu ca inseala lumea...sper sa dispara..

    RăspundețiȘtergere
  18. Hey,ati mai aflat ceva despre cei din alba iulia,din cate am inteles au avut un conflict si de cateva zile nu mai sunt la sediul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost eu azi acolo si nu mai e nimeni la sediul lor e totul pustiu.. nu stiu ce sa mai fac sa ii gasesc pe nesimtiti.

      Ștergere
  19. DA si eu am luat teapa in alba iulia ce putem face pentru a ne recupera banii...sunt niste nesimtiti si escroci fara scrupule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeti la Arad dupa bani ,str Horia nr 2 acolo sunt escrocii

      Ștergere
  20. Ce e de facut?Politia nu face nimic.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mda, incantata ca ieri ma opreste un tanar in fata Alfa Bank Arad, si ini spune de cat de frumos e copilul meu si ca tocmai si-au deschis portile in Arad, si ca, cauta modele pentru promovare etc etc ( cunoasteti povestea), hotarasca sa merg azi sa vad ce naiba e .Ma intampina 2 domnisoare impecabile, care ma conving sa platesc suma de 100 RON contravaloare taxa inscriere pentru fetita mea.Astept cateva minute si urc la etaj sa am o discutie cu directoarea, care imi spunea aceeasi poveste si desii tinuta o trada ca fiind directoarea si postura si vocabularul, dar banii erau dati asa ca voi astepta de curioasa sa vad cand ma suna ce gogsi imi mai vand. In caz de ceva merg cu avocat , protectia copilului si politia peste ei.Ma bucur ca v-am gasit la timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna s-a intamplat ceva cand v-a sunat pe dumneavoastra? Am achitat 100 lei, au zis ca o sa ma conacteze peste 1-2 saptamani dar nu ma duc la sedinta foto nu ma poate sa oblige

      Ștergere
  22. I-ati reclamat undeva,eu personal am fost la politie iar ei m-au trimis la tribunal pentru ca acolo se fac plangerile, insa pe cand am ajuns era inchis.

    RăspundețiȘtergere
  23. Bani se primesc inapoi?

    RăspundețiȘtergere
  24. Asta vrem sa stim cu totii dar cred ca in primul rand ar trebui reclamati undeva, politia nu cred ca o sa stie toata lumea care a dat banii acestora,macar daca o sa ii reclamam probabil politia o sa ne aiba in vedere si cu siguranta vom fi sesizati daca se vor returna banii persoanelor in cauza,daca doar asteptam nu cred ca se vor rezolva lucrurile,ei au disparut si cu siguranta nu se vor intoarce pentru ca deja sunt constienti ca intreaga lume este informata cu privire la maniera lor de manipulare.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Acum doua zile am luat teapa la Arad ,str Horia nr2
    . Mi-au spus fel si fel de lucruri bune si frumoase ,le-am lasat 800 roni. Astept sa-mi primesc banii inapoi.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. am patit si eu la fel, eu m-am prins ca e farsa dupa ce am achitat cei 100 lei si cand am mers sa le cer banii inapoi, au inceput sa se rasteasca la mine, am alungat si 2 doamne de acolo ca sa nu pateasca ce au patit si altii. Eu am anuntat televiziunea, nu sunt din Arad, dar acolo am patit-o. Daca vreti, scrieti-le si voi. Nu stiu sincer care e rezolvarea, dar trebuie sa se opreasca siliconatele alea odata din asta.

    RăspundețiȘtergere
  29. Acuma am patit si eu la fel, am achitat cei 100 lei, doamna era foarte draguta, amabila, si cand am ajuns acasa am vrut sa sun pe numarul de telefon pe care mi-a dat dar si numar este fals, se deconecteaza. Aici in Targu Mures am patit acest lucru. Asta e eram proasta ca am achitat, dar nu o sa prezint la sedinta de foto asta este sa ma caute daca vrea...

    RăspundețiȘtergere
  30. Aici în Tg.Mures au apărut dar sub un alt nume SC England Jobs for Romanian SRL Dacă va uitați bine pe pagina de la registrul comerțului o sa vedeți că au același sediu ca și FIFTH AVENUE HOUSE iar dacă daţi căutare pe Google o să-l găsiți pe administrator adică pe Seni Olimpiu Ioan cu dosare penale pentru furt în Zalău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwim_fKa1rDQAhULiywKHSbWDp8QFggYMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.graiulsalajului.ro%2Fginriile-ca-mod-de-via-a-46357&usg=AFQjCNGMLyOK1ipW-c7B_jU82Q5CFvnbdg
      Acesta este asa zisul administrator de la SC England Jobs for Romanian SRL https://www.facebook.com/oli.seni

      Ștergere
    2. S-a mai înscris cineva la această sedintă de foto "sc England jobs for Romanian" ? Eu chiar azi m-am înscris, am plătit destul de mult.. si acum am dubii după ce am citit comentariile. Nu mai stiu ce să fac. Vineri am sedinta. Cineva a fost la sedintă, a primit albumul, a continuat tot ce a zis acea doamnă că vor face?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Stimata Dna Timea, sunteti draguta sa-mi spuneti despre ce suma este vorba, pt ca eu cred ca este teapa si mama mea a fost pacalita.

      Ștergere
    5. Stimata Dna Timea, eu cred ca este o mare teapa si pacaleste mai ales persoanele varstnice. nu stiu ce varsta aveti, dar daca mai aveti de dat diferenta de bani, mai bine nu o faceti si interesati-va cat de seriosi sunt.

      Ștergere
    6. Nici nu mai vreau să le dau bani. Am fost să fac pozele pentru album, si sunt curioasă dacă albumul va fi gata si îl voi primi. Eu ar trebui sā mai plătesc când îl primesc. Cum as putea face să-mi primesc banii înapoi?

      Ștergere
    7. https://www.facebook.com/cristina.defta.94
      https://www.facebook.com/masha.cotelea
      Acestea două lucrează acolo. Mie Cristina (prima) mi-a spus că îi pot trimite sms oricând dacă am ceva de întrebat că îmi va răspunde. Dar nu mi-a răspuns.

      Ștergere
    8. Ca sa va primiti banii înapoi si se poate cum s-a întâmplat si în cazul altor persoane pacalite de asemenea agenții mergeți la politie si depuneti plângere pe numele angajaților ca firmele acum sunt acum dispar si după o sa vedeți ce cooperanți sunt teparii,mult succes

      Ștergere
  31. Si-au facut prezenta in Ploiesti dar si in Campina, sub numele de Sc Fast Work Dream Studio SrL, 85 de lei am achitat. Am facut si poze ca fraierul dupa ce mi-au bagat tot felul de lucruri in cap, ca voi primii blugi,adidasi,asta dupa ce m-au plimbat cateva zile pana am dat de ele. De sunat nu suna, trebuie sa te duci tu sa le cauti. Banii nu ii astept pentru ca sunt constient ca nu ii mai primesc. Ce este de facut?

    RăspundețiȘtergere
  32. Este cineva care a platit totul, a primit albumul si dupa nu a mai fost chemata nici unde, adica la sedinte foto pe care putea primi bani?

    RăspundețiȘtergere
  33. Cu ce se poate sa le ameninti sa-ti dea inapoi banii, daca inca nu ai facut albumul numai ai platit un avans?

    RăspundețiȘtergere
  34. Tot astia cu England Jobs For Romanian sunt si la Piata Progresul. Daca anuntam politia rezolva ceva ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea cred, fiindcă au toate actele în regulă. Iar până s-ar face progresul la politie, ei cu sigurantă ar pleca

      Ștergere
    2. Dar cred că dacă stai acolo si le tot zici clientilor că asta e doar o teapă, eventual le arăti comentariile de pe acest site, ca să vadă că nu doar tu esti de această părere. Si ei poate îti dă banii înapoi, dacă nu le mai alungi clientii. Sau se pot face si afise cu avertizări. Scrii locatia lor exactă, eventual câte o poză cu ele..

      Ștergere
    3. Ati reusit sa va recuperati banii?

      Ștergere
  35. Sa-i bata Dumnezeu pe acesti oameni imbecili, criminali care insala oamenii. Puscaria sa-i manance,dar cand vor fi prinsi???

    RăspundețiȘtergere
  36. Cei din Targu Mures aveti mare grija.Sa nu mai dati bani acestor escroci!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sunt si în Timișoara,se numesc next advertising hunting Si păcălesc oameni într-o clădire lângă opera.nu va lasati păcăliți!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine au încercat să mă păcălească da nu le-a mers vrajala,banii se fac muncind nu ca îmi fac ei câteva poze si curg sutele de euro,dar cu toate astea erau oameni care plăteau..are balta peste în Timișoara,de-aia se dau atâtea tepe aici,toată lumea trebuie sa mânce o pâine da nu asa

      Ștergere
  38. Nu pot sa cred... În continuare sunt situati lângă Piața Progresului in București și păcălesc oamenii.Nici politia nu le face nimic

    RăspundețiȘtergere
  39. Asa castiga ei banii,muncesc din greu!

    RăspundețiȘtergere
  40. Eu mi-am luat teapă în mai multe locuri,în special în Timișoara,nu se întâmplă nimic,vrajelile avansează,banii se dau Si rĂmânem cu buza umflata

    RăspundețiȘtergere
  41. Am primit și eu aceași țeapă...în Alba Iulia...Haideți să ne mobilizăm și să creem un grup de Facebook.lasati reply cu linkul profilului sa va adaug!

    RăspundețiȘtergere
  42. Unde au plecat că nu mai sunt în piața progresul mama lor de nemernici

    RăspundețiȘtergere
  43. Sunt în Timișoara în centru

    RăspundețiȘtergere
  44. Cică firma de publicitate si toti angajatii arata vai de capu lor,de la mic la mare,parca au fost aleși la sprânceană,curve,analfabeti,bădărani,eu nu cred ca asa arata o firma de profil,păziți-va buzunarele!nu m-ar mira sa se ocupe si de altele si asta sa fie numai un paravan..

    RăspundețiȘtergere
  45. Pe mine m-au fraierit la lujerului,păcat că nu mi-am dat seama înainte să le dau banii..

    RăspundețiȘtergere
  46. Astia de la next advertising cred ca au venit în Timișoara să ne ia de prosti si cred ca lucrurile o sa rămână așa da nu e așa

    RăspundețiȘtergere
  47. Feriți-va de cei de la lujerului!!!

    RăspundețiȘtergere
  48. Si pe mine m-a oprit un obsedat la lujerului cu un Flyer mai sa ma ia pe sus,nu pot sa îi spun altfel pentru ca nu asa se comporta cineva care vrea sa colaboreze cu tine pentru un proiect sau o poza sau ce o fi,nu îmi explic cum cineva cerebral ar putea sa se încreadă în asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  49. La lujerului sunt și acum, ceva eJobs casting direct, ca sa para mai credibili au băgat eJobs in denumire, au și ecusoane. NU VA LASATI PACALITI!!! Cer o taxă de înscriere de 99,95

    RăspundețiȘtergere
  50. Sc European Jobs Casting cu adresa pe diaconu Coresi 53, ....
    GMM Management Models
    J40/12618, cu sediul pe strada Diaconu Coresi Nr 53
    F2S Management Models
    J40/11032/2013, cu sediul pe strada Diaconu Coresi nr 53
    Aceiași mafioți,dacă nu intram peste ei tot nu rezolvam nimic,imediat iar o sa isi schimbe numele si locația si infractorii rămân cu buzunarele pline..

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna,are cineva idee cum se numesc angajatii,sau "administratorul" de la Lujerului?Adun dovezi pentru procuratura.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba dai firma în judecată,ei sunt bine mersi în Eforie la fraierit lume multa,firma se numește altfel mai mult ca sigur,trebuie sa mergeți acolo la ei si să chemati politia sa îi legitimeze

      Ștergere
  52. In Alba Iulia, tipa aceasta era directoarea pana intr-o zi cand un domn s-a enervat pentru promisiunile facute si din cate am inteles s-a luat la bataie cu cei care se ocupau de aceata afacere si a venit si politia si pe urma au disparut.In Alba Iulia se numea Fifth Avenue House, cel mai probabil cand s-au mutat intr-un alt oras si-au schimbat denumirea https://www.facebook.com/pusha.mad?lst=100001414084858%3A100002909049111%3A1500299398

    RăspundețiȘtergere
  53. Am platit si eu 100 de lei.Am completat un chestionar de prezentare si am semnat o conventie, dar contractul nu l-am semnat!poate sa-mi faca ceva?

    RăspundețiȘtergere
  54. Am fost si eu tzepuita de firma din targu Mureș acum doua zile , in aceasi zi mi-am dat seama ca e tzeapa dar normal ca nu au vrut sa imi dea banii! Azi am stat toata ziua in fata sediului lor si nu au făcut nici un leu, dar nici nu mi-au dat banii! Maine ma duc din nou, daca cineva poate sa mi se alăture as aprecia! Ar trebui sesizat si DNA-ul! Ăștia sint toți foști recidiviști si ART revii băgați iar la răcoare !

    RăspundețiȘtergere
  55. Sunt in Targu Mures in Piata Trandafirilor acum. Isi zic The British Wonderland Academy, asa scrie pe usa sediuliu lor si firma se numeste SC England Jobs For Romania SRL, administratorul este Seni Olimpiu Ioan, cu municipiul in Zalau, strada Sfanta Vineri nr 1, bloc A7, scara C, apart. 28, judet Salaj. Stau in centru pe strada, in fata sediului unde isi racoleaza victimele, sunt foarte insistenti, te lauda si te periaza de nici nu-ti dai seama cum pici in plasa lor. Sunt femei in toata firea care au fost pacalite, mame cu copii, insotite uneori chiar de barbatii lor care culmea pica si ei in plasa. Nu le e frica de plangerile la politie, isi continua nestingherit activitatea. In fiecare an infiinteaza alte firme, cu sediul social la aceeasi adresa din Bucuresti, schimbandu-si mereu orasul in care trag tepele. Si culmea este ca a fost stire la nivel national si oamenii sunt pacaliti in continuare. Daca le zice cineva ca nu stau in tara, spun ca nu-i problema ca noi colaboram si la nivel international, in Hamburg, Londra, Paris. Capacitatea lor de inselaciune nu are limite, se pot considera "norocosi" cei care au pierdut doar 100 de lei, deaorece exista victime care au fost pacalite cu sute de euro pe motivul ca le face portofoliu de model profesionist. Am vazut chiar o pensionara pacalita in acest fel, avea niste poze care se vedeau de la o posta cat de prost sunt facute! Invatati-va minte cum m-am invatat si eu care credeam ca sunt destul de matura ca sa mai pot fi pacalita. Strainii care va abordeaza pe strada nu va vor binele, daca un lucru pare prea frumos sa fie adevarat inseamna ca asa este! Daca politia nu poate face nimic, noi suntem cei care trebuie sa ne gandim la metode de autoaparare si slava domnului exista spray-uri si bastoane cu electrosocuri, nu ezitati sa le achizitionati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai e cineva din Tg-Mures tepuit la fel ca mine,as face apel sa ne adunam maine 27.10 la sediul lor sa nu poata face nici un contract .Vine cineva la 11 in Piata trandafirilor 20?

      Ștergere
    2. Buna Maria. In data de 8 Februarie 2018 am sa fiu eu in fata la sediu sa le fac reclama proasta!!

      Ștergere
  56. Ati primit banii inapoi?

    RăspundețiȘtergere