Facebook Code

15 mai 2016

RGB ZOOM PHOTOGRAPHY o alta "teapa legala"?

Ovidiu Rusu, cel care in trecut a mai fost implicat in alte firme din spatele unor agentii de casting fantoma, ca LM CAST PROMOTION si VAINGLORIOUSNESS PROMOTION revine acum cu o noua firma: RGB ZOOM PHOTOGRAPHY - S.R.L CUI 35832679, sediul social: Bucuresti, sectorul 3, aleea Cindrel nr. 37, o camera, ap. 4, unde este asociat impreuna cu DOTI PETRU SORIN. Acelasi sediu social este folosit si de catre ILIKE TEAM care opereaza in Bucuresti in Cora Pantelimon.
Modul de operare este mai mult sau mai putin cel clasic in care agentia se obliga in contract sa relizeze o sedinta foto si un album plus "promovarea modelulul", nici vorba de banii care se pot castiga conform relatarilor verbale inainte de semnarea contractului. Orbita de promisiunile verbale ale "doamnei directoare", contra acestor "servicii", persoana pacalita se angajeaza sa plateasca sume considerabile, care nu se mai recupereaza.
Asadar atentie mare, cititi cu atentie contractul semnat si nu va incredeti in vorbele agentilor acestor agentii. Nu le mai platiti nici macar un ban, oricat v-ar ameninta cu instanta. Cel mai bine este sa ii ignorati pur si simplu, sa nu le mai raspundeti la telefon. De-a lungul timpului aceste firme nu au dat pe nimeni in judecata. Chiar daca ar face-o nu au cum sa castige in instanta pe baza unui astfel de contract samavolnic.

76 de comentarii:

  1. promisiuni mi s au facut si mie pentru copil de catre RGB FOTO PROMOTION SRL CUI 34969253 J 40/10905/2015 dupa semnarea contractului am vazut tot felul de forumri
    Am cautat un site al lor nu am gasit
    As vrea sa stiu daca e tepa sau nu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimiteti poze cu contractul pe impotriva.teparilor@gmail.com pentru a verifica. Au mai fost persoane care s-au plans de aceasta firma. Vedeti http://stopteparilor.blogspot.com/2016/05/ilike-team-rgb-foto-promotion-teapa-casting.html

      Ștergere
    2. MARE ATENTIE !!!!! SE AFLA ACUM LA MAGAZINUL UNIRII BUCURESTI SUB NUMELE DE ARTEMIS AGENCY !!

      Ștergere
  2. Si eu am luat teapa de la firma asta mai axact am semnat un contract care nu l.am citit inainte..iar dupa ce am platit suma de cinci milioane dupa o luna m.au sunat iar ca mai am de plata iar dupa ce am spus ca nu platesc pt ca nu am avut nici un beneficiu m.au amenintat cu instanta...ce trebuie sa fac..daca ma da in judecata..exista vre.o sansa sa nu trebuiasca sa platesc restul de bani..ce fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca tocmai m-am păcălit si eu astazi.Desi am fost sceptica la inceput dna director m-a convis. Ce ar trebui sa fac? Pot sa ma duc maine sa ii spun ca m-am razgandit? Ca vreau sa anulam acel contract? Va rog spuneti-mi ce trebuie sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce putem face cele care ne-am pacalit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Racoleaza oameni la romană si escrocii sunt aceiași care racolau în unirii,au fraierit toti studenții de la ase..

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt la Romana!!! Daca ii prindeti sa le rupeti picioarele.

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa pun plângere la opc ca mi-au păcălit fata,pe mine m-au păcălit la unirii,nu se poate asa ceva..profită de naivitatea noastră ca credem ce ne zic verbal fără să citim,asta e înșelăciune,nu va lasati păcăliți!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost si eu pacalita astazi ! e incredibil era acolo o doamna in virsta care tipa sa i se dea banii inapoi ! nu am crezut ca se poate intimpla asa ceva ! vad ca ei pacalesc oamenii de ani de zile in toata tara si nimeni nu ia nici o masura !

    RăspundețiȘtergere
  9. Exista vreo sansa sa fie opriti macar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la televiziune au spus ca cei care intra în contact cu ei sa ii filmeze subtil ca sa fie mai multe materiale sa se poată demara o campanie împotriva lor,si trebuie filmată inclusiv acea doamna director în timp ce promite fără scrupule

      Ștergere
  10. Trebuie sa ne strângem mai multi si să chemam televiziunea dacă autoritățile nu fac nimic si ei inseala oameni fără scrupule,un album pot sa îi fac la copil oriunde si nu ma costa atât si poate iese si mai bine,la început promit marea cu sarea si după ce dăm banii nu ne mai baga nimeni în seamă,nu trebuie sa lăsăm situația asa sa păcălească oameni în continuare

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am fost pacalita ieri. Foarte tupeista si convingatoare doamna blonda.
    Asta e, daca le merge, le merge. De calitate indoielnica acel "contract". Destul de ilogic, dar are grija doamna blonda sa nu il citesti, te abureste.
    Am cerut un numar de tel, un mail..nimic. Ca nu au inca...
    Am revenit la ei cu speranta ca pot anula contractul. Mi s-a spus ca trebuie sa platesc toata suma de 400 euro ca ei au "cheltuit" deja 400 euro cu mine (doar prin faptul ca mi-au trimis datele pe mail).
    Nu pot sa cred ca inca merg escrocheriile astea. Si abuzeaza de naivitatea oamenilor....

    RăspundețiȘtergere
  12. M-au oprit pe stradă,am urcat la ei si nu am avut la mine banii necesari si prietena mea locuiește în zona,m-am dus la ea sa iau banii hotărâtă să mă înscriu si când mi-a zis ce fac de fapt m-am îngrozit,angajații duc fete sus si după ce se înscriu le pretind servicii sexuale acolo în apartament pe baza unor promisiuni,bine ca nu am avut banii ca cine stie ce mi s-ar fi întâmplat

    RăspundețiȘtergere
  13. http://observator.tv/social/comertul-cu-iluzii-sarlatanii-continua-sa-amageasca-tinere-si-copii-ca-vor-deveni-modele poate îi recunoasteti,sunt aceiași.

    RăspundețiȘtergere
  14. Doamna directoare m-a sucit pe toate părțile cu ce bani o sa fac si ce avantaje o sa am si ca de duminica începem,trebuia sa îmi dau seama ca e ceva la mijloc de când a coborât din bloc cu mine sa îi dau banii,probabil îi era frică să nu plec fără să plătesc,duminica binenteles nimeni si nimic,după m-a luat ca trebuie mai întâi să îmi iasă albumu si ca impresarul se ocupa de acele activități,m-a prostit pe fată,nici pana în ziua de azi nu m-a mai sunat nimeni pentru nimic,nu ma așteptam la o femeie în vârstă sa escrocheze oameni în asa mod..ar trebui dati la poliție

    RăspundețiȘtergere
  15. Am fost si eu la ei,am plătit 60 lei si nu m-au mai chemat la nimic si mi-am adus aminte ca Mi s-a spus ca m-au găsit în bazele de date si eu m-am cautat si nu m-am găsit nicăieri,se folosesc de datele noastre fără acordul nostru si zilele trecute am văzut că tot aduna oameni si probabil toti rămân doar cu banii dați lafel ca mine

    RăspundețiȘtergere
  16. Si pe mine m-au prostit!
    Eu voi merge vineri in jurul orei 13:15 sa incerc sa imi recuperez banii (avansul pt album).
    Daca doreste cineva sa mi se alature contactati-ma in privat (iuly08088@gmail.com).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati reușit să vă recuperati banii?

      Ștergere
    2. Nu am reusit din pacate. Sunt deja experti in escrocherii.
      A inceput doamna sa ameninte cu instanta, ca voi plati peste 1000 euro daca nu le platesc restul (pana la 400 euro). Sa fim seriosi.. cine ar putea castiga in instanta cu un asemenea contract? Neprestand niciun serviciu?
      Tragea de mine cat putea ca sa mai scoata niste banuti. Niste sarlatani nemancati. NU LE MAI DATI NICIUN BAN!
      Ca sa nu mai zic ca raspundea la intrebare cu o alta intrebare pe langa subiect. Aveti grija si la ceafa-lata care ii "tempereaza" pe cei care isi vor banii inapoi.
      Nu stiu cum pot dormi noaptea oamenii astia...

      Ștergere
  17. Ar trebuii trimisi recuperatorii la ei!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am crezut ca sunt de buna credință,a trecut destul de mult timp de când m-am înscris fără să fiu chemată la nimic si acum când am cautat informații despre ei m-am îngrozit,nu sper sa îmi mai primesc banii înapoi dar trebuiesc opriti din a mai face asa ceva,pentru unii oameni si 1 leu contează si ei trăiesc de pe urma noastră,ne mint cu zâmbetul pe buze..

    RăspundețiȘtergere
  19. ieri, 4 februarie am fost cu copiii la agenție, părea serios sediul, copiii au fost aleși pt reclame...zicea..si ca vor lua cate 200 euro fiecare, Dar ca sa încheiem contractul trebuie sa achităm suma de 970 lei. S-au măcar un avans de 500 lei, și restul în rate. Nu aveam bani la noi, s-a răstit f supărată la noi doamna cu buze roșii, tunsa scurt, a tăiat lista cu creionul, a zis ca facem o mare greșeală....am plecat...normal ca ne-am dat seama ca e înșelatorie, ne-am ales cu timp pierdut...concluzia...nu băgati în seama pe nimeni care va promite marea cu sarea

    RăspundețiȘtergere
  20. NU LE MAI DATI NICIUN BAN!
    Oricat de mult ar insista si v-ar amentinta cu instanta!
    Sunt niste escroci! Incearca doar sa va santaseze emotional pana cedati si le mai dati niste banuti pentru NIMIC!
    NU au ce sa va faca pe baza acelui contract scris pe genunchi! Ei doar inceraca si incearca si incearca.
    NU cedati! trebuie opriti!

    RăspundețiȘtergere
  21. Aceiași doamna cu par scurt,spre rușinea mea m-a făcut să plătesc,dacă îi stie cineva numele sa o pot reclama la politie m-ar ajuta foarte mult,trebuie sa încercăm toate variantele se pare ca nu se lasă ușor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen Lazar este numele tepuitoarei director.
      Si eu voi face reclamatie la politie.
      Cumva, tupeul asta trebuie sa ii iasa pe nas ca fraiereste oamenii pe fata cu tot felul de minciuni.
      Doar pentru ca am semnat un contract "facut pe genunchi" asta nu inseamna ca e legal ce fac ei. E o inselatorie! Ce continua ulterior cu amenintari.

      Ștergere
  22. Nu le e frica ca îi bate Dumnezeu pentru un pumn de bani unii sunt dispuși să facă orice,asta e mafie,nimeni nu le face nimic si continua la nesfârșit!

    RăspundețiȘtergere
  23. Au trecut câteva luni de când m-am înscris la Artemis agency în magazinul unirea unde am fost păcălit de 100 lei,la scurt timp am fost sunat sa ma prezint la romană ca m-au găsit si ca sa ne cunoastem ca la ei e altceva,am plătit si aici si s-a ales prafu de banii mei,sigur sunt mână în mână să ne ia bani din 2 parti,una dintre tipele care tepuiau oameni la unirii e în aceiași facultate cu mine,nu o sa scape asa ușor

    RăspundețiȘtergere
  24. Doamna Felicia ne-a asigurat că vom fi platiti,pana acum am făcut doar acea sedinta foto,înseamnă că Si noi am fost păcăliți?

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred ca până acum nu le-a rupt nimeni picioarele dar dacă Si-ar fura-o fiecare în parte cred ca s-ar gândi de doua ori cu cine se încurcă,asta e dacă instituțiile nu fac nimic ne facem dreptate singuri

    RăspundețiȘtergere
  26. Cine e de acord sa ne strângem mai multi sa mergem peste ei sa ii înghesuim nitel Si poate ne dau Si banii înapoi

    RăspundețiȘtergere
  27. Si eu am fost păcălită de firma de la unirii,după un timp am fost sunat de o doamnă pentru a participa,i-am spus ca doresc cei 100 RON care mi s-au promis la primu eveniment Si mi-a spus ca nu au legătură cu ei ca aia sunt niște hoți Si sa ma duc peste ei sa le cer banii dacă nu îmi răspund la telefon si am ajuns într-un final la aceasta firma unde am fost asigurată ca particip Si nu e același lucru cu ce am făcut dincolo,binenteles ca nu ma mai sunat nimeni si într-o zi eram în zona Si am zis sa merg totuși pana acolo sa vad ce se mai întâmplă pe banii mei,inexplicabil cei care pacaleau oamenii la unirii racolat oameni si îi duceau unde am fost eu chemată a doua oara,doamna aia părea serioasa Si acum îmi dau seama ca m-a mințit pe fată,sper sa se aleagă prafu de banii pe care îi fura de la oameni cinstiti care chiar muncesc pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  28. Si pe mine m-a mințit baba aia lafel ca ei sunt serios nu escroci ca aia de la unirii si ca dacă îmi vreau banii de la aia înapoi trebuie sa ma duc peste ei ca i s-au mai plâns si altii lafel ca mine Si ca stie ca nu mi se răspunde la telefon,pe moment nu mi s-a părut ciudat da după ce am pus botu ca ea e femeie serioasă,normal ca nu m-au trimis nicăieri,au urmărit doar sa ma fure cu vorbe frumoase

    RăspundețiȘtergere
  29. Aveti grija sunt la romana au încercat si cu mine doar ca nu le.A mers

    RăspundețiȘtergere
  30. Si eu am pățit lafel!mare atenție!!!!mergeți si voi la autoritati ca sa ni se facă dreptate!!

    RăspundețiȘtergere
  31. M-au făcut de bani la unirii sub denumirea Artemis agency Si când si-au pus atâta lume în cap că nu ne-au mai răspuns la telefoane si nimeni nu a beneficiat de sutele de euro promise pe care tot noi le-am dat,si-au luat talpasita Si acum escrocheaza la romană,nu mi se pare normal sa pierd atatia bani pentru un album Si ei sa facă asta în continuare,nu va lasati păcăliți!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Si eu m-am mirat ca promisiunile de dinainte de a da bani nu s-au materializat se pare ca am fost Toti păcăliți cu aceleași minciuni pentru a ne lua banii..nu stiu cum pot dormi noaptea când stiu ca ne iau bani de la gura copiilor si noi creduli speram ca le putem oferi un viitor mai bun.din cate am citit sunt probabil mii de oameni dacă nu mai multi care au trec prin aceiași situatie,e inadmisibil! Noi muncim pentru bani!!! Nu furam Si amenintam!dacă cei care comit infractiunile astea citesc asta sa stiti ca nu o sa ramana asa,tot o da va gasiti nasul într-o zi si o sa plătiți cu vârf Si îndesat pentru tot ce ați făcut!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna seara! In urma cu ceva timp, am fost pagubita de acesti escroci "RGB ZOOM PHOTOGRAPHY".Inca de la bun inceput am fost sceptica, insa intr-un final, am acceptat propunerea "doamnei director", ancorata fiind de toate beneficiile obtinute colaborand cu ei. Mi-a scos bonul fiscal inainte de a ma hotari si de a-i da banii. Cand s-a vazut cu banii pe masa, ii sclipeau ochii mai ceva ca celui rau, parca se transforma-se. Deja o vedeam cum saliva, pipaindu-i. Am constientizat inca de la bun inceput ca toate balivernele spunse de acea batrana fara suflet, sunt pure inventii, insa am acceptat..si nici nu stiu de ce? Erau primii mei bani castigati, munciti cu sudoare, primul job, primul salariu. Am ramas fara un ban, am ajuns sa mananc cate un colt de paine pe zi, iar ei se lafaiau pe banii mei.. Regret enorm ca am cazut in plasa lor. Dupa un timp am facut rost de numarul "agentiei" si am sunat, initial spuneau ca am gresit numarul, insa intr-un final a spus o "doamna" ( avea aceeasi voce cu cea a "doamnei director") citez "Ea este proasta ca a crezut! Ce mai pot sa-i fac eu?!" Frumos, foarte frumos! Sa le dea Dumnezeu dupa sufletul lor! Aveti mare grija cu acestia. Eu mi-am invatat lectia. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam in portofel 220 lei, se ruga de mine ca de altceva sa dau un avans de 50 euro. I-am zis ca am doar 200 lei (pe care i-am si dat...).
      Mi-a smuls si cei 20 lei ramasi ca sa fie "rotund", 50 euro.
      O hiena nemancata "doamna director" blonda.
      Dar Dumnezeu nu doarme...
      Sa treceti cu bine peste cele intamplate!

      Ștergere
  34. Exista cineva care si-a recuperat banii azi am fost si eu pacalit. Dupa juma de ora am dat de acest site.Consider ca ma facut cea mai mare greseala a mea... doamne cat m-a aburit tipa aia blonda. Daca exista cineva care si-a recuperat banii sa zica aici... cica maine am nu stiu ce sedinta foto pentru album si miercuri..baga dalea ca iti recuperezi banii ca nu stiu ce.. si eu care un idiot..am platit jumate.. si inca un lucru as vrea sa stiu..daca cineva a fost dat in judecata. Multumesc de intelegere.

    Ps. Zona Romana langa Bcr.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu dau pe nimeni in judecata, relaxeaza-te.
      Actioneaza doar la intimidare.

      Ștergere
  35. A fost dat in judecata cineva pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  36. Si-a recuperat cineva banii pana acum?? Oricum sunt sigur ca in cateva saptamani, hai 2 luni asa isi muta "sediul":)
    Asta e am pierdut 200€, am investit timp pentru banii astia..da pana la urma vorba aia: noi sa fim sanatosi. Mi-am invatat lectia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă pe contract sunt stersaturi,tăieturi,lipsa de semnături(ca teparii prea preocupati sa ia banii mai omit din semnături)lipsa numărului de înregistrare sau data trecuta greșit pot face ca acel contract sa devina nul obligandu-i la restituirea sumei,consultati un jurist!succes în recuperarea banilor!

      Ștergere
  37. Au apărut ieri la stirile pro TV ca au păcălit oameni în iasi Si au fugit de acolo,atenție mare!

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu ieri am semnat contractul si acum am dat de acest site, mare prost am fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața!
      Am fost și eu tras în țeapă
      Contacteaza-ma te rog
      dumitru.tzui.dumitru@mail.ru

      Ștergere
  39. Întâmplător am dat peste asa zisa directoare într-un cazino din București,rupea ruleta în două,se pare ca acolo se duc banii noștri Si de-aia e asa disperata sa ne bage mâinile în buzunare ca sa aibă ce juca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pfff...banii care se fac usor se duc usor, are Dumnezeu grija..

      Ștergere
  40. Vine sezonu estival Si probabil nu mai dam de ei nici aici ca Toti teparii merg la mare sa isi umple buzunarele,anul trecut în mamaia nu puteai sa faci doi pași ca te abordau unu după altu Si nimeni nu le face nimic

    RăspundețiȘtergere
  41. OAMENI BUNI! MERGETI CU TOTI SI FACETI PLANGERI LA POLITIE! IMPOSIBIL CA POLITIA SA NU FACA CEVA DACA SUNTETI MAI MULTI! Si o prietena de-a mea a fost pacalita. Nu lasati sa se perpetueze raul! De aia a ajuns tara asta unde a ajuns, ca toti ne fura pe toate partile si noi stam si inghitim fara sa facem nimic!!!

    RăspundețiȘtergere
  42. Politia este plina de sesizarile noastre, am depus si eu o sesizare insa nu sunt sperante ca se va rezolva ceva, pentru ca cei de la politie spun ca sunt cu mainile legate, nu au ce sa faca daca legislatia le permite. Invatatura de minte !

    RăspundețiȘtergere
  43. Singura soluție ar fi sa mergem pe capu lor si s-a nu îi lăsăm să păcălească pe altii,asa nici ei nu mai fac bani Si într-un final o sa trebuiască să ne dea banii înapoi,trebuie sa ne grupam sa mergem mai multi,pe ore ca sa le acoperim tot programu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, la fel am fost tras în țeapă
      Contacteaza-ma te rog pe
      dumitru.tzui@mail.ru

      Ștergere
    2. Firma respectiva poarta numele de "Fashion Concept SRL" cu sediul in Braila! Mare atentie!

      Ștergere
  44. Da, am patit-o si eu astazi. As vrea sa merg maine direct la ei, poate cu un avocat. Simplu, fara "galagie", dar imi vreau banii inapoi. Lasati-mi un raspuns in cazul in care doriti sa va alaturati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu.merg mâine in.jurul orei 14. Mai.vine cineva?

      Ștergere
    2. Bună! Vreau și eu să mă alătur!
      Contacteaza-ma te rog pe dumitru.tzui@mail.ru
      Mulțumesc

      Ștergere
    3. Ziceti mi si mie va rog ce sa fac ca nu mi pot lua banii inapoi si sunt fata si singura in bucuresti. Am fost deja de 2 ori si mi e jena si frica si nu mi pot recupera banii. Inca sunt in bucuresti si am semnat rezilierea. 0745752589 sunati ma pls si haideti sa facem ceva.

      Ștergere
  45. Trag de noi Si se poarta frumos pana ajungem la ei si ne dam banii si după ce vad ca ne-am dat seama schimba foaia..

    RăspundețiȘtergere
  46. ...sunt in aceeasi situatie...azi am fost tepuita la Romana de Zoom Phoytography...si-a recuperat cineva banii doar amenintand cu politia sau OPC-ul? Va rog sa imi raspundeti cum ati procedat.

    RăspundețiȘtergere
  47. Eu fac circ mare,daca cineva vede acest anunt va rog maine ai ia dracu,am fost pacalit de niste excroci ,eu muncesc 100 lei ziuasi leam dat lor ,de ce sa fiu pacalit?sa vina DNA

    RăspundețiȘtergere
  48. A reusit cineva sa recupereze banii pana la urma. Si eu am fost pacalita cu 100 de lei. A incercat cineva sa ii dea in judecata? Va rog sa imi spuneti ce putem face!

    RăspundețiȘtergere
  49. A reusit cineva sa recupereze banii pana la urma. Si eu am fost pacalita cu 100 de lei. A incercat cineva sa ii dea in judecata? Va rog sa imi spuneti ce putem face!

    RăspundețiȘtergere
  50. Va rog sa imi spuneti daca a reusit cineva sa recupreze banii de la ei, daca exista vreo cale. Si eu am fost pacalita. A incercat cineva sa ii dea in judecata?

    RăspundețiȘtergere
  51. Eu am depus plângere la opc si mi s-a spus ca îmi primesc banii înapoi,aștept să văd ce se întâmplă plus ca am înregistrat angajații ce mi-au promis în schimbul banilor,am zis ca vreau sa fiu un om rezonabil,dacă nu o sa îi primesc ma duc la televiziune,ei abia așteaptă să aibă ce sa dea pe post,va sfătuiesc să faceți lafel

    RăspundețiȘtergere
  52. Mie mi-au dat banii,am mers câteva zile pe capu lor si nu i-am lăsat să păcălească pe alții si când au văzut că nu mai fac bani din cauza mea au trebuit să scape de mine cumva si mi-au dat banii cu condiția să nu mai zic la nimeni ca le era frica sa nu facă si altii ca mine

    RăspundețiȘtergere
  53. Am vorbit cu un avocat si mi-a sugerat sa ne strângem mai multi sa facem un dosar colectiv ai avem sanse foarte mari si se cer inclusiv daune!

    RăspundețiȘtergere
  54. Eu am dat o căruță de bani,am primit un album de rahat cu poze încadrate greșit si neretusate cu pete pe fundal,etc în ideea în care toate a trebuit sa le fac ca sa pot câștiga niște sume de bani dar se pare ca escroaca aia bătrână si cu papagal stie sa vorbească pana dai banii,după se fofileaza..sper sa nu aibă niciunu parte de banii pe care ni iau cu japca,nenorociti fără constiinta

    RăspundețiȘtergere