Facebook Code

16 mai 2016

ILIKE TEAM si RGB FOTO PROMOTION noi agentii de casting fantoma?

De cateva zile, cititorii blogului se plang de doua noi agentii de modelling ILIKE TEAM si RGB FOTO PROMOTION care opereaza mai mult sau mai putin dupa modelul consacrat de a stoarce bani de la persoanele naive care se si vad defiland pe podiumuri sau in reclame celebre castigand o poala de bani.
Aceste agentii au in spate doua SRL-uri cu capital social de 200 RON, infiintate relativ de curand:
  • ILIKE TEAM SRL, J40/773/2016, CUI 35463903 cu sediul in  Bucuresti, sectorul 3, aleea Cindrel nr. 37, o camera, ap. 4;
  • RGB FOTO PROMOTION SRL, J40/10905/2015, 34969253 cu sediul in Bucuresti, sectorul 4, Soseaua Giurgiului nr. 104, parter, bloc A, scara 4, ap. 109; 
Interesant este faptul ca ILIKE TEAM SRL imparte acelasi sediu social cu alta agentie despre care am scris: RGB ZOOM PHOTOGRAPHY.

Grija mare la povestile care vi le indruga agentii unor astfel de agentii, nu au nici o legatura cu hartiile care vi le pun in fata pentru a le semna, Nu le dati nici un ban pentru vorbe in vant. Daca deja ati picat in plasa lor (cei mai multi care ajung pe blog sunt in categoria asta) nu le mai dati nici un ban in plus, chiar daca va ameninta cu instanta si cu cate si mai cate.

6 comentarii:

  1. Își au sediul in Cora Pantelimon

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mana in mana cu Ilike team; eu am fost la RBG Promotion si aveau contractul de la Ilike team in original. Te pacalesc ca vei avea 30 evenimente remunerate cu sume cuprinse intre 400-800 euro si trebuie sa semnezi contract cu ei pt "promovare" pe suma de 300 -400 euro.
    Cum pot proceda ca sa imi recuperez dauna? Sa fac reclamatie la politie? sau la OPC?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost țepuită astăzi de acești nemernici. As vrea sa facem plângere la parchet in regim de urgentă pt frauda si evaziune fiscală. Cine dorește sa mi se alăture lasati mesaj pe adresa de mail andreeavaer@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce asa tirziu a aparut aceasta informatie ca ei erau in Cora Pantelimon din iarna oare chiar abia acuma sa sesizat aceasta teapa si de ce permit asemenea magazine sa dea sediul unor tepuitori

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am facut marea prostie sa semnez un contract cu RGB ZOOM si sa fac si prima sedinta foto, dupa care nu m au mai sunat. Am incercat sa o dau cumva la intors si au zis sa fac macar prima sedinta foto, sa imi gaseasca un eveniment ca sa imi pot scoate suma achitata, iar apoi sa imi rezilieze contractul. Am sunat de cateva ori din martie si m a dus cu zaharelul si nici contractut nu cred ca e reziliat...ce este de facut???

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa cum am facut si eu...Plangere la Parchet, ANPC si Inspectorat Teritorial de munca

    RăspundețiȘtergere