Facebook Code

13 iulie 2016

CREATIVE ARTISTS ASSOCIATION noua teapa de pe litoral - Eforie Nord

Lupul isi schimba parul dar naravul ba. Cei care au fost in spatele REAL MOMENT MANAGEMENT SRL, si au actionat in Auchan Titan in Bucuresti de unde au fost dati afara de catre conducerea Auchan si-au infiintat in mai o noua firma: CREATIVE ARTISTS ASSOCIATION SRL, CUI 36124620, J40 /7376 /2016, cu sediul in B-dul Constantin Brâncoveanu, nr 116, Bucuresti, reprezentata prin Doti Petru Sorin, cu domiciliul in municipiul Timisoara, strada Nufar nr. 48, etaj 4, ap. 68, judetul Timis.
Acelasi personaj apare si in alte firme de acelasi gen ca RGB ZOOM PHOTOGRAPHY SRL -CUI 35832679, care a actionat la Craiova.
CREATIVE ARTISTS ASSOCIATION actioneaza acum la Eforie Nord pe strada Panselutelor.

Modul de operare al acestor firme este acelasi, un agent abordeaza tineri / tinere, sau parinti cu copii pentru a le prezenta ce oportunitati marete au in domeniul modellingului / publicitatii. Intr-o prima faza victima este pacalita sa semneze o conventie in valoare de 99.50 RON, prin care agentia se obliga sa efectueze o fotografe portret si sa o posteze pe siteul agentiei: http://www.photolithography.ro/, site folosit si de alte astfel de agentii fantoma, gen WAGGISH PHOTO MOMENTS SRL - CUI 34646287; asta desi spusele agentului care agata victima sunt cu totul si cu totul altele, parand ca victima urmeaza sa aiba castiguri imediate din aceasta colaborare. Pana aici se poate considera faza de amotori, insa din pacate urmeaza si o faza "profesionista" in care complimentele la adresa victimei nu mai contenesc si viitorul suna si mai roz, dar din pacate in schimbul unei sume de ordinul sutelor de euro: asa zisa directoare a agentiei propune victimei un contract de profesionisti in care din nou agentia nu se obliga la prea multe, insa victima se inhama sa plateasca cateva sute de euro pentru un album foto de calitate indoielnica, la urma urmei.

Asadar grija mare la ce documente semnati, nu va incredeti in vorbele mieroase ale agentilor acestor agentii. Odata ce ati depistat inselatoria nu mai le dati nici un ban, desi acestia o sa va ameninte cu fel de fel de procese. De-a lungul timpului aceste firme nu au dat nici o victima in judecata!

43 de comentarii:

  1. aceasi firma se gaseste si in mamaia-constanta (zona Cazino) si in eforie. va aburesc sa semnati un contract si o conventie din care aveti numai de pierdut multi bani! asa ca mare grija ! nu va lasati pacaliti de promisiunile lor si avantajele semnarii acestui contract. nimic din ce vi se spune nu coincide cu ceea ce scrie in contract.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost si eu înșelat de aceasta firma in Eforie nord pe str Panseluțelor in vedere fotografierii copilului sa promoveze anumite produse in magazine totul e o vrăjeala.isi schimba firma o data la 1 luna sau 2 din ce am înțeles de alți oameni eu sunt din zona Suceava dacă vreți ma contactați pe e-mail ciprian_audi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesti impostori erau aseară în mamaia..le-Am citit asa-zisul contract și le-am pus niște întrebări. Timpul scurt de recrutare, ideea ca fac asta o data pe an,contractul de câteva rânduri care nu îi obliga pe ei la nimic mi-au dat de gândit...
    Nu face nimeni nimic sa-I oprească? !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da si ce tupeu au p ei , in a doua zi se apropie iarasi de tine... Iar daca le zici ceva intra in panica... Ma intreb cum as putea sa fac sa fie denuntati

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am fost abordat de aceasta firma. Din pacate am cazut in plasa lor. Le-am dat deja o suma de bani, mi-au mai spus ca mai am de platit. Chiar mi-as dori sa pot face ceva impotriva lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost si eu abordata de Agentia Creative Artists Association in Eforie Nord pe data de 29.07.2016. Nu mi-am dat seama pe moment si am platit o parte de bani pentru realizarea unui album foto. Copii au facut sedinta foto a doua zi si contra unei sume de 100 Ron fotograful ne-a dat pozele pe un CD...sunt cam 170 de fotografii. Pana sa citesc mesajele m-am straduit chiar sa dau de cei de la agentie sa incerc sa reziliez contractul pana sa se realizeze albumul, ca sa nu-mi mai fie solicitati si alti bani, insa in contract nu au nici un numar de telefon si nici adresa de email. Din pacate mi-am dat seama tarziu de inselatorie...nu ma mai straduiesc sa dau de ei ca oricum nu cred sa ma mai contacteze cineva. Si daca o vor face o sa am grija sa nu ma mai las pacalita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,

    Va scriu pentru a va impartasi modul viclean si diabolesc prin care m-am lasat pacalita ieri seara de asa numita agentie Creative Artists Association, despre care nu pot decat sa confirm cele descrise mai sus de dumneavoastra.
    Sunt foarte evervata in primul rand pe mine si trebuie sa fac ceva pentru ca aceste persoane sa fie pedepsite.
    In prima faza am platit 99,5 de lei pentru a beneficia de servicii de frumusete in anumite saloane fara a plati un banut, ba chiar mi s-au promis sume si produse gratuite daca ma lasam pozata in urma acestor sedinte. Inca de la prima sedinta cautiunea de 99,5 de lei ar fi urmat sa imi fie rambursata si in final eu sa ies castigatoare. Mare greseala am facut...
    In a doua faza, dupa ce s-a aflat ca locuiesc in Paris si ca am sa parasesc Romania in scurt timp, au inceput sa mi se faca complimente si sa mi se spuna ca directoarea vrea sa ma vada sa-mi propuna ceva si mai interesant.
    Nu stiu cum de m-am lasat dusa de val, o voce interioara imi spunea ca toata aceasta afacere nu miroase bine.
    In schimbul a 398 de euro (1231 de euro minus 398 de euro erau suportati de agentie) trebuia sa mi se faca un book si sa particip la o sedinta de machiaj la MAC in City Mall din Constanta, maine, joi, 25 august 2016. Suma aceasta ar fi fost recuperata caci ar fi urmat sa fiu platita cu 600 de euro, agentia pastrand doar 10%, adica 60 de euro. Acelasi principiu ca si in cazul precedent: pozele care urmau sa fie facute pentru MAC ar fi fost utilizate de catre acestia in scop de promovare in magazinul lor.
    Ne-am dat intalnire pentru astazi la ora 17h30 la agentie, in Mamaia, nu departe de Cazino, acolo unde au inchiriat un spatiu dubios si unde i-am si cunoscut mai devreme.
    Banii au fost dati, contractul semnat si bonul fiscal eliberat. 2 minute dupa ce am parasit incinta lor am inceput sa am dubii asa ca am fugit la hotel sa ma conectez in wifi si sa ma documentez despre ei. Nu mare mi-a fost mirarea cand mai multe pagini cu titlul 'teapa de pe litoral' s-au afisat.
    Am sunat la politie si am mers sa ii vad. Au negat sedinta foto la MAC in mall-ul din Constanta, au punctat ca cei 400 de euro nu sunt decat pentru book, ca am semnat un contract, ca totul este legal si ca banii nu ii pot lua inapoi pentru ca s-a eliberat un bon fiscal.
    Mi s-a comunicat ca as putea sa fac o cerere de reziliere (mi s-a adus o foaie alba) ce ar fi presupus o tratare a ei intr-un termen de 30 de zile.
    Se pare ca nu voi mai vedea vreodata suma data. Nedorind sa ma prezint la sedinta foto as pierde tot. Dar cum sa mai doresc niste poze mediocre cand stiu foarte bine ca totul est o mare pacaleala? Si din cate am citit nici acestea nu sunt trimise intr-un final.
    Persoanele de acolo stateau serene pe niste scaune, fumau si nu afisau nici o jena sau vreo frica.
    Tin sa precizez ca de la semnatura si pana la cerutul banilor inapoi nu trecuse mai mult de o ora.
    O a doua si mai mare greseala am facut...
    I-am filmat si voi distribui acest filmulet peste tot pe internet. A fost deja trimis la Observatorul de Constanta ieri seara.

    Raman la dispozitia dumneavoastra pentru mai multe detalii sau orice intrebare.

    Va multumesc,

    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am patit la fel,sunt f suparata pe acesti ticalosi,daca pot sa va ajut cu ceva,emailul meu e cristinasidenisa@yahoo.com,multumesc

      Ștergere
    2. Buna, sunt in aceasi situatie. Acum se numesc ARTEMIS AGENCY si racoleaza oameni la Unirea la subsol. Foarte bine invatati sa vorbeasca sunt acolo niste oameni care nu stiu cum pot dormi noaptea. Am reziliat contractul la 4 ore de la semnare tot cu o cerere pe o foaie alba. Mi-au promis restituirea sumei in 15-30 zile. Nu am facut nici o sedinta foto si nici nu am de gand sa fac. Merita impuscati si scapam de ei. Acum am vazut si pe facebook cineva a facut si un cont https://www.facebook.com/Teparii-artemis-agency-unirii-1595529290755406/?fref=ts Individul este exact cel din poza.Nu cred ca imi pot recupera banii sau cel putin nu stiu daca sa am vreo speranta. Tot asa castiguri cu carul au promis si te vrajesc inauntru cu alta oferta dupa care te baga la contract ca esti dintre cei putini fotogenici la care se gandesc si ca au putine persoane selectate. Mai erau niste amarati pe listele alea ca si mine.

      Ștergere
    3. Am patit si eu... ti-ai primit banii inapoi?

      Ștergere
    4. Si eu am patit-o.. ti-ai primit banii inapoi pana la urma?

      Ștergere
    5. Am patit si eu... ti-ai primit banii inapoi?

      Ștergere
    6. pana la urma cum ati rezolvat situatia? v-ati primit banii inapoi?

      Ștergere
  8. Alexandra si mie mi s-a întâmplat acelasi lucru cu fiica pe data de 26.8.2016 in aceeași locație dubioasa din Mamaia de langa Cazino. Te rog daca ai nevoie și de mărturia mea sa contezi pe mine si sa ma contactezi la t.ioana arond gmail. Sunt extrem de ofticata pe chestia asta, urmează sa părăsesc tara vineri si as vrea totusi sa fac ceva sa pot sista țeapa pe care si-o iau sute de persoane care pote isi iau de la gură sa le plătească lor sumele necesare sa le ajute copii sa devină mici staruri. Furt calificat...frauda la drumul mare ...in Romanika...si poliția a făcut fix nimic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost abordata pe 5 august, pe 7 august am lasat chiar aici un comentariu.Luni 9 august am fost la politie, mi s-a spus ca nu au dovezi impotriva lor pentru a face ceva. Asa ca uite cum se fac cu niste bani, si nimeni nu poate face nimic. Ma bucur macar ca nu am platit mai mult, si ca am scapat de grija de a plati restul sumei, care imi era impusa sa o achit, prin contract.
    A fost o lectie de viata, niciodata sa nu semnezi ceva pe loc. Iei contractul acasa, il citesti, iar mai apoi le dai bani daca esti destul de informat despre ei. Si-au meritat banii, au o abilitate de convingere si "fraierire" nascuta. La final, oamenii fiind fericiti ca nu trebuie sa plateasca mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot sa cred ca nimeni nu poate sa faca nimic impotriva acestor escroci,ei continuind sa ia banii oamenilor nevinovati,cu copii,bravo politia romana,bravo romania

      Ștergere
  10. Buna ziua,
    Si noi am patit acest lucru, insa ne-am oprit la suma 99,50 lei.
    Din ce am vorbit la Politie, se poate depune reclamatie, insa recuperarea banilor se va face doar pe cale civila, in urma unui proces. In acest proces am putea sa ne infatisam ca parte vatamata toti cei care am patit acest lucru. Firma este CREATIVE ARTISTS ASSOCIATION SRL, are sediul social in Bucuresti, sect 4, str. Constantin Brancoveanu nr. 116, bl. M2/III, sc. 3, et. 3, ap. 138, camera 2. Firma este inregistrata in 24.05.2016 si are ca numar de contact 0786335909. Pe presupusul site www.photolithography.ro, nr. de telefon 0729159666 este inchis, iar nr. 0727652993 este detinut de un nene care nu are nicio treaba cu firma.
    Asociatii firmei sunt:
    - Doti Petru Sorin, CNP 1820627191484, nascut in localitatea Toplita, judetul Harghita, fiul lui Aurel si Iulia, domiciliat in Timisoara, str. Nufar nr. 48, et. 4, ap. 68. In perioada 1996-2009, a domiciliat in jud. Harghita, localitatea Hodosa, bl. 40, sc. B, ap. 4.
    - Rusu Ovidiu, CNP 1810313191497, nascut in localitatea Toplita, judetul Harghita, fiul lui Valer si Ileana, domiciliat in Bucuresti, sector 2, str. Rondă nr. 45, bl. Corp D, ap. 2. In perioada 2008-2013, a domiciliat in Timisoara, str Ion Niculet nr. 2, bl. 88, sc. A, et. 2, ap. 6, iar intre 1981-2008 in jud Harghita, localitatea Hodosa, bl. H3, sc. 1, ap. 2. Nu l-am identificat ca avand vreo relatie, insa ambii parinti sunt decedati. Asa ca, pana in prezent, a ramas singurul caruia i se pot rupe picioarele sau inserat ace sub unghii.
    Daca intre cei de aici este cineva interesat sa deschida un dosar cu toti pacalitii, ma inscriu si eu pe acea lista, insa durata de solutionare va fi foarte mare si s-ar putea sa nici nu primim vreun ban inapoi, caci legile din Romania sunt facute bine.
    Ps: in cazul in care cineva bifeaza oase rupte sau schingiuiri asupra celor implicati, in mod direct sau prin plata unor agresori (unii au pierdut sute de euro si isi pot permite sa mai dea 100e), va rog sa anuntati ca restul de pagubiti sa nu mai depunem efort in acest sens.
    O alta varianta pentru terminarea celor 2 ar fi strangerea de la fiecare pagubit a unei sume modice (ex. 50 de lei) cu care sa platim niste cetateni lipsiti de orice mila care sa ne rezolve problema, ca la carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta agentie este acum sub denumirea de Artemis Agency si se afla la magazinul Unirii Bucuresti. Mare Atentie !!!

      Au fost paclite deja foarte multe persoane

      Ștergere
    2. ce se poate face?

      Ștergere
  11. Am primit albumul foto de la aceasta firma Creative Artists Association facut in august la mare in statiunea Eforie Nord, insa in interiorul albumului era si o notificare prin care tot eu trebuie sa mai platesc 300 euro, vreau un sfat, ce pot sa fac sa nu mai platesc nimic acestor escroci, poate sa imi faca ceva ? Sa ma dea in judecata ? Acolo asa scrie ca isi rezerva dreptul de a ma da in judecata daca nu platesc, va rog un sfat ! Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt cam in aceiasi situatie,e vorba de Artemis Agency de la parterul magazinului Unirea din Bucuresti,mi s-a zis ca daca vreau sa ma retrag trebuie sa plătesc tot contractul,mâine trebuie sa merg sa fac poze pentru album.
    Daca nu ii mai contactez , e posibil sa mă dea in judecata pt ca in termen de 60 de zile nu am plătit valoarea contractului?sa mă retrag acum si sa depun plângeri?Nici nu stiu ce sa fac.
    Cei care ati mai avut dea face cu ei ,va rog sa mă contactati.Ma găsiți și pe facebook.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te duce, nu patesti nimic!
      Semnat, o studenta la drept

      Ștergere
    2. Sper ca nu ai cedat, nu au ce sa iti faca!!

      Ștergere
    3. si eu am patit acelasi lucru... :( insa am platit 150 ron avans si am stabilit ca trebuie maine sa merg sa platesc restul de bani... cum sa procedez? Multumesc

      Ștergere
    4. si eu am patit acelasi lucru... :( insa am platit 150 ron avans si am stabilit ca trebuie maine sa merg sa platesc restul de bani... cum sa procedez? Multumesc

      Ștergere
    5. Alexandra, banii crezi ca as mai putea sa-i primesc inapoi? Si eu am fost pacalita astazi.. :( tot de artemis, de la unirii...
      Cu datele furnizate crezi ca ar putea sa faca eva?

      Ștergere
  13. Dragilor, eu am fost chemata de agentia Artemis la subsol la Unirii, insa nu am
    Picat in plasa deoarce mi-am dat seama ca e o teapa. Nici nu cred ca e inregistrata agentia Artemis.. O sa ma documentez. Maine merg sa fac un denunt pentru ca nu se poate sa pacaleasca atatia oameni. Va rog pe cei care doresc sa vina ca si martori sa imi lase numele complet, nr de tel si adresa pe email: cristina_ioana96@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Aceasta agentie se afla la subsol unirii sub denumirea de Artemis Agency. Mi-am dat seama ca e o teapa si le-am spus si lor asta. Maine voi face denunt la politie pentru ca nu e normal ca atat de multi oameni sa fie pacaliti. Avem nevoie de martori. Va rog sa lasati numele, nr de tel si adresa pe emailul cristina_ioana96@yahoo.com daca doriti sa fiti martori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi am luat teapa acum o luna la piata unirii.astazi am fost sunata sa merg sa reziliez conventia dar nu am prezentat.pot fii data in judecata? In conventie scrie ca daca renunt la serviciile lor trebuie sa platesc in jur de 800 euro.

      Ștergere
    2. E pusa la intimidare aia acolo, poti sa le scrii si sa ii rogi chiar sa te dea in judecata, nu patesti nimic!!

      Ștergere
    3. Si eu mi-am luat țeapă azi, imediat după ce am semnat m-au trimis să vorbesc cu directoarea si atunci m-am prins că e ceva necurat la mijloc pentru că tot insista să merg la un eveniment astăzi. În convenția pe care am semnat-o eu nu scrie ca sunt obligată sa plătesc vreo sumă dacă renunț la serviciile lor, scrie doar ca taxa de 100 de lei e nereturnabila. Eu zic sa nu va panicați degeaba. Păcat că nu se poate face nimic împotrivă lor.

      Ștergere
    4. Buna, si eu mi-am luat țeapă azi la unirii. Mi-am dat seama după ce am vorbit cu directoarea, era prea dubioasă. În convenție nu scrie ca am vreo obligație față de ei, ci doar că taxa de 100 de lei este nereturnabila. Eu zic sa nu va faceți griji, nu s pune problema de procese si chestii de genul, sunt ei cei care ar trebui să patească ceva. @ Ioana Cristina ai rezolvat ceva cu denunțul?

      Ștergere
  15. Eu am dat azi de una NEXT IMAGE IN ADVERTISING SRL, langa Cismigiu, pe strada Ioan Zalomit 6, etaj 6, apartament 67. Cereau 100 de lei in schimbul a promisiuni ca faci apoi publicitate la produse, esti platit sa mergi la emisiuni cu vedete, ca iti asigura transportul gratuit si tot asa. Binenteles ca dupa ce iti iau banii nu te mai suna niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  16. Aseară am fost și eu înșelată de acești escroci, un băiat va venit și a început sa-mi zică de machiaj și alte chestii. Am zis ca poate e adevărat, am mers la subsol și acolo am așteptat sa vina o anumita colega sa vorbească cu noi. Lângă mine mai era o femeie cu o fetiță care cred eu era pusă de ei sa ne păcălească sa credem ca este real deoarece femeie primise de la una dintre angajate o suma de 200 de lei. A venit colega și a început sa ne aburească, când am auzit de taxa i-am spus ca nu am bani și am plecat spunand ca voi reveni,am rămas aproape de locul unde se afla ei sa vorbesc cu fata mea cât timp ne sfătuim sa ne gândim dacă e adevărat sau nu,băiatul acela s-a întors și a început sa mă întrebe dacă tatăl nu este de acord și de câți bani am nevoie ca îmi da el și după sa trec eu sa-i dau când voi putea. Au avut atata putere de convingere încât m-am întors și le-am dat banii. Nu înțeleg cum pot sa se uite în ochii tai și sa te minta în halul ăsta! Trebuie pedepsiți, nu ne se mai poate așa ceva. Și oamenii din jur ar trebui sa te avertizeze când văd ca ei te duc la subsol. Sunt niște nesimțiți care profita de mame,pentru ca orice mama ar face orice ca sa-i vadă copilul fericit. Sunt foarte supărată ca am căzut în plasa lor. Noi muncim 2 zile ca sa câștigăm acei 100 de lei și ei ce fac? Te mint în fata,fac escrocherie,fura dublu și scăpa fără pedeapsa. Mereu spun asta, nu urăsc România,urăsc oamenii care ne-o fac de ras.

    RăspundețiȘtergere
  17. M-a luat si pe mine de pe strada în Eforie Nord un tip care trancanea intruna,mi-a zis ca trebuie sa vorbesc cu o colega a lui,care cică e fotomodel,si când o văd aia numai model nu era ,cu sânii care îi aplaudau pe la genunchi,am ascultat doar din politețe tâmpeniile pe care le zicea doar ca sa dau niște bani,am spus ca nu am la mine,se vedea cum i-a sărit si muștarul ca nu o plătesc si am plecat,si azi când am scris din curiozitatea teapa Eforie Nord modeling am văzut că au un istoric bogat,mă mir cum de nu îi calcă anafu si pe ei sa ii verifice ca prea fac o grămadă de bani din nimic..

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna seara,
    Acum se numesc Fix Media Casting SRL, cui 37752169, J40/9148/2017 si au sediul in Bucuresti.
    Chiar aveti dreptate cand spuneti ca le sare mustarul atunci cand le spuneti ca nu ai bani sa le platesti.
    Dar cum de le merge asa? Politia nu ia masuri?
    Acum erau niste tipe care racolau in strada in Eforie Nord.
    Si destul de multi oameni, care plateau cate 100 lei cu promisiunea ca vor fi sunati si fiecare aparitie va insemna 100 euro din care 30 erau ai lor...
    Poate se sesizeaza politia sa faca ceva. Profita de naivitatea oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna si eu sunt in aceeasi situatie cu aceeasi firma la eforie nord ce sa fac ma suna si ma amenința că ma da in judecata daca nu merg sa depun mai 300 euro

      Ștergere
    2. Nu ii mai bagati in seama si pace, nu o sa va dea nimeni in judeata

      Ștergere
  19. Buna si eu sunt in aceeasi situatie cu aceeasi firma la eforie nord ce sa fac am primit notificare si ma suna sa depun bani ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ii mai bagati in seama si pace, nu o sa va dea nimeni in judeata

      Ștergere
  20. Si eu am pățit-o m-au recoltat în eforie nord așa zisa Fix Media Câștig și am achitat 600 toni iar acum mi-au trimis scrisoare că trebuie să plătesc diferența pînă la 2000lei că dacă nu mă dau în judecată.Îmi poate spune cineva ce să fac ce se poate întîmpla că oricum banii n-am de unde să-i dau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ii mai bagati in seama si pace, nu o sa va dea nimeni in judeata

      Ștergere