Facebook Code

22 decembrie 2015

Eurotrip for Events si United Talent Group alte agentii de casting fantoma?

Multi cititori ai blogului se plang de alte doua agentii de casting / modelling / publicitate (sau cum si-or mai zice escrocii) fantoma: Eurotrip for Events si United Talent Group. Sediului social al acestora este acelasi: Strada Nucului, Nr. 6, Bloc V-101, Scara 2, Etaj 3, Ap. 41, BUCURESTI, Sector 3, iar ca si puncte de lucru MILITARI SHOPPING CENTER / Auchan Militari si Auchan Vitan. De asemenea in cazul Eurotrip for Events pare ca acestia au mai actionat si in Moldova, la Falticeni si la Targu Neamt, pacalind zeci / sute de persoane sa le plateasca diferite sume de bani pentru "serviciile" lor.

Conform https://who.is/whois/eurotripforevents.com si https://who.is/whois/unitedtalentgroup.com in spatele paginilor lor de Internet ar sta un anume Pometcu Adrian, pentru mai multe detalii accesati linkurile de mai sus.

Metoda de lucru a acestora este cea clasica, cu mici variatiuni. Pasul intai o taxa de inscriere mai mica, apoi un contract "profesionist" al carui cost se ridica la cateva sute de euro.

Grija mare la aceste nume, deja sunt o gramada de persoane inselate de acesti indivizi. E pacat ca un brand ca Auchan si-a asociat imaginea (probabil fara sa stie) cu astfel de agentii care tocmai pe asta se bazeaza ca lumea se increde in brandul Auchan si se gandesc ca aceste agentii au fost verificate in prealabil de catre Auchan. Mai mult ca sigur nu este cazul, vezi si cazul agentiilor SMG si RMM din Auchan Titan, care au fost inchise dupa ce conducera centrului comercial a aflat despre practicile chiriasilor lor.

17 comentarii:

  1. Teparii la inchisoare23 dec. 2015, 10:01:00

    A mai fost cineva recent in Bd. Decebal? Mai sunt acolo? I-ati mai vazut in Auchan Militari? In Auchan Vitan nu mai erau (saptamana trecuta).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt in ambele locatii

      Ștergere
    2. Teparii la inchisoare6 ian. 2016, 21:47:00

      Si-au reinceput activitatea de tepuit. Ne strangem mai multi si mergem la sediul din Decebal?

      Ștergere
  2. Teparii la inchisoare23 dec. 2015, 11:40:00

    Numele "directoarei" este Burcea Valentina. Cand faceti plangere la politie/Parchet, in afara de numele celor doua firme, al administratorului de forma din contract (Titiriga Ionica), sa precizati si numele lui Pometcu Adrian, Burcea Valentina si al oricarei persoane cu care ati mai vorbit. Noi am mai vorbit cu o individa, Udrea Maria.
    Faceti NEAPARAT plangere la Parchet si politie. Daca ar face plangeri toti cei care au fost inselati, si cei care au dat doar taxa de inscriere si cei care au achitat partial sau integral contractul, le-am veni mai usor de hac. E timpul sa luam atitudine, trebuie opriti. Inselaciunea se pedepseste cu inchisoarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua
      Doresc sa fac și eu plângere dacă ma puteți îndruma și ajuta cu info mai am și eu ceva documentație savaalis@yahoo.ro
      Mulțumesc

      Ștergere
  3. Eurotrip for Events au fost amendati la Targu Neamt in august de ANPC, iar apoi au contestat, vedeti dosarul nr. 2403/321/2015: http://portal.just.ro/321/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=32100000000035470&id_inst=321

    RăspundețiȘtergere
  4. am pus pe pagina de fb:
    https://www.facebook.com/t.cristinatoma?fref=ts

    un post cu Inselatoria United Talent Group/Eurotrip for Event

    --dati si voi share va rog

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu ce sa cred despre aceasta agentie..m-au chemat,am facut un contract si am platit prima rata..sa inteleg ca am fost tapita..deci ce m-ati sfatui sa fac cat mai e timp pana imi vor cere si a doua rata?dupa cum spun ei trebuie sa astept doua saptamani pana iese buc fotografic..ce e de facut?

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu am fost tepuita de acești indivizi, de aceasta domnisara si acest individ haideți să îi oprim cumva sa ne unim și sa mergem la politie trebuie să îi prindă la închisoare cu wi

    RăspundețiȘtergere
  7. stiati ca aici in craiova au terminat cu tepuitul?Doamna Valentina Burcea si cealalta blonda si cu George Pacurar caci asa se numesc Doamna Directoare si baiatul ce strange fetele si doamnele pt a le insela sa plateasca 300 EURO CONTRACTUL PE UN AN SI ALBUMUL FOTTO.Hmmm..Cine stie prin ce oras sunt acum..Eu am pozele lor am de gand sa i dau la ziare si chiar si la televiziune..asa invata sa se mai joace cu cine nu trebuie..o sa le fac si plangere la politie bine nteles..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As dori mai multe detalii, daca se poate. Va multumesc! ella_filimon@yahoo.com

      Ștergere
    2. Buna ziua. Si eu fac parte din categoria celor înșelați de united talent group din craiova.as vrea sa i denunt la politie, ma puteti îndruma cum sa procedez, care ar fi pasii. Puteti sa mi scrieti pe monicka_blondy@yahoo.com sa ma îndrumați. Multumesc!!!

      Ștergere
    3. Si eu sunt in aceeasi situatie...tot din Craiova. Am achitat integral contractul si nu mai raspunde nimeni la telefon... Adresa mea de mail este marryd10@yahoo.com.
      Multumesc !

      Ștergere
  8. Eu merg la politie cu contractul. Voi implica si agentia de la care au închiriat apartamentul in craiova si numele asa zisei directoare.haideți să ne unim si sa depunem toti plângere, numai asa vom reusi sa i oprim!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut tuturor! In data de 20 iulie,erau in Mamaia si aveau un asa zis birou (aranjat de 2 lei),titic tiganesc,cu lucruri de 2 lei (ma repet) si acum se numesc, RGB Casting Service SRL.Metoda de ''agatare'' si de prostit lumea,este aceeasi ca in situatiile de mai sus.Imbrobodirea parintilor precum ca vor avea copiii lor nu stiu ce mare sansa a vietii.Luati loc sa vorbim si sa vedeti ca hir,ca mir,ce etc-uri d-astea,dupa care la inceput o taxa mica,apoi semnarea unui contract in valoare de 1.300 lei,dupa care cateva sedinte foto pt. portofoliul copilului,etc.,dupa care asteptare 2a saptamani si abea apoi chipurile,veti fi sunati pt. a va prezenta sa incepeti activitatea de reclame pt. diferite firme din diferite domenii de activitate,cum ar fi Nike,Samsung ori alte firme,sre ex.de imbracaminte / moda si se refera la magazinele din Mall-uri.Tzeapa evident! Nu sunt decat niste ESCROCI! Asa zisa d-na director,este in realitate o curva nenorocita,o tziganca.Cativa romani,borfasi si ei,desigur (femei si barbati),sunt bagati la inaintare,la partea de racolare a victimelor.Restul il stiti si voi sau il banuiti.EI nu fac altceva decat sa vanda VORBE.Cine citeste asta inainte,sa nu accepte sa intre in vorba cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum sunt in centrul Iasului.
    Firma este RBG Casting Service.Tot aceleasi texte, suma ceruta este de 1300 lei contractul, 100 taxa inscriere. Cei care au fost la parchet au rezolvat ceva? Ma intereseaza , mama mea a dat 1100 lei, nici macar albumul foto nu au dat

    RăspundețiȘtergere